Har mistet håpet

Butterfly75

Glad i forumet
Blir nok ingen spire her :(
Blør mer og mer, kjenner mens smertene komme.
Får svar på blodprøve i morgen og ny blodprøve, men ser ikke poenget.
Er laaaangt nede :(:(:(
Begynne å samle mot til nytt forsøk.
Stor klem til dere alle. Dere er gode :)

Friskt og noen smååå klumper

Åneeei! Det var jo ikke sånn det skulle gå :( sender deg en stor klem<3

Håper det går bra! Min søster fossblødde med store klumpet men det gikk greit. Så ikke gi opp ennå <3

Æsj så kjedelig.. Tøffe saker vi må gjennom. Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast

Nei å nei Butterfly 75 :( Dette var trist og lese..håper du samler mot og krefter og kjemper videre :/ Uff, alså...for en berg og dalbane dette er :(

Nei,nei,nei!!! Er det mulig?!?! Skjønner ikke det her... Har du tatt test i dag? Eller kun blodprøver som gjelder? Jeg håper, håper og har fremdeles troa på at det er en spire der da...
Synes det er så synd at du må igjennom dette, gjør jo prosessen så ekstra tung! Sender deg ihvertfall mange klemmer :hug013og gode tanker! Håper det blir en bedre dag i morgen!
Kanskje det uansett blir bedre når man endelig får bekreftet gravid eller ikke... Slitsomt å være slik i mellomland...

huff.. triste nyheter hvis det er slik det ender.. Jeg krysser uansett fingrene for at spiren fortsatt sitter til tross for blødninger!!! Ta vare på deg selv!! sender masse babystøv og gode tanker!! :)

Nei,nei,nei!!! Er det mulig?!?! Skjønner ikke det her... Har du tatt test i dag? Eller kun blodprøver som gjelder? Jeg håper, håper og har fremdeles troa på at det er en spire der da...
Synes det er så synd at du må igjennom dette, gjør jo prosessen så ekstra tung! Sender deg ihvertfall mange klemmer :hug013og gode tanker! Håper det blir en bedre dag i morgen!
Kanskje det uansett blir bedre når man endelig får bekreftet gravid eller ikke... Slitsomt å være slik i mellomland...

Har ikke tatt test i dag. Tenkte det spiller ingen rolle at det ville gitt utslag uansett da det tar ei stund før hcg forsvinner helt.
Tok hcg test i går, svar i morgen og ny test.
Takk for all støtte :)
Mange klemmer

Takk alle sammen.
Er så godt ha dere her!
Stor klem til dere alle :)

Tenker på deg i dag! :angel5 Håper du får positive resultater av blodprøvene assa! :love017

Dersom det ikke går nå så tenk på at sjansene øker for hvert forsøk.... Sier hun som har vært igjennom fem forsøk! Ikke gi opp!! :)

Sender MANGE tanker over til deg idag kjære deg <3 Håper virkelig du får oppløftende nyheter!

Tusen takk for all støtte.
Jeg fikk rett, det gikk feil vei.
Negativ grav.test og en hcg på 36.
Gjør utrolig vondt og tårene triller......

Får prøve å starte med nye blanke ark.
Nytt uttak i uke 21, nest siste uke i mai. En eeeeeevighet til. Uuuscch. Kommer å gå saaaakte!! :(:(

Stor klem til dere alle :)

Veldig trist lesing! Skjønner godt at du har det vondt nå. Men tiden til mai kommer til å gå fort. Det er jeg sikkert på. Ta godt vare på hverandre. Klem

Så trist så trist :( Jeg føler veldig med deg!! Men oppi det fæle er det godt at du har mulighet til å lykkes på neste forsøk <3 Ta godt vare på deg selv!! :hug013

Forstår du synes det er leeenge til mai. Føler det er lenge nok selv til jeg er i gang med frys. Men plutselig er dagen der og da er vi i gang igjen! Og da skal det gå bra! :)

Back
Topp