Har mistet 11 kg på 8 uker :(

mamma2010!

Glad i forumet
Er det noen som har noen erfaring på dette? Jeg er 14 uker i morgen, men på 8 uker har jeg gått ned 11 kg :( Syns det er skremmende hvor fort det går. Får ikke i meg verken fast føde eller væske... Trenger litt råd jeg....

Legen sier bare at fosteret tar den næringa den vil ha, men det er jo værre med deg da! Det er det eneste han sier.. Snakket med jordmor i dag, har time hos henne på mandag.. Men det er så lenge til :(

Ok... takk for gode råd.. Får jeg ikke i meg noe i dag så ringer jeg legevakta i kveld.. Fikk i meg litt doven cola i går.. Men brekker meg å måtte legge meg ned å puste ordentlig for at deg ikke skal komme opp igjen.... Også får jeg så ubeskrivelig vondt i mellomgulvet etter at jeg har fått i meg noe... Slitsomt det her :(

Hei igjen!

Kontaktet legevakten jeg, og de sendte meg rett til Fredrikstad sykehus.. Ble liggende en uke der gett.. Men fikk hjelp da:) Og fikk UL så jeg vet at alt er bra med den lille også :)

Skal huske på det framover :) Tusen takk :)

Ja, jeg fikk kvalmestillende etter at jeg kom hjem :) På sykehuset fikk jeg jo bare intravanøst. Men de pillene jeg fikk koster jo 477kr! DET syns jeg var sykt! Men de hjelper da :) Har gått opp 1.5kg nå :)

Ja :) Det hjelper :) Så er veldig fornøyd med det :)

Back
Topp