Har mest lyst til å gråte...

Sol & Måne

Forelsket i forumet
Har hatt en grusom dag på jobb i dag..fysisk sett!
Jeg har nemlig hatt kjempevont i bekkenet!! Kan ikke tro at jeg skal få de plagene så tidlig :smiley-angry017 Har jo hatt bekkenplager i de to andre svangerskapene også og var derfor forberedt på at det skulle begynne tidligere enn de gangene, men ærligtalt!! Med førstemann fikk jeg bekkenløsning rundt uke 25, med andremann var det rundt uke 15. Har jo hørt at noen får det veldig tidlig, men hadde jo et håp om at det ikke skulle begynne så altfor tidlig!! Nå er jeg i 8. uke og tenker med skrekk og gru på hvordan dette utvikler seg videre nå..

Noen her som har erfaring med å få bekkenløsning så tidlig?

Jeg fikk bekkenløsning så tidlig med andremann, men ikke så ille og den stabiliserte seg og ble litt bedre, men det skal sies at jeg lå på sofaen til langt etter uke 20 pga kvalme og det at jeg holdt meg i ro var nok medvirkende til at det ikke ble like ille som med førstemann. Med førstemann fikk jeg rundt uke 12 tror jeg, da hold den seg også stabilt lenge. Er spent på hvordan det blir denne gangen er 9+6 merker ingenting enda, hadde verst bekkenløsning etter siste fødsel, men den gikk heldigvis over på noen uker.

Har en venninne som fikk svangerskapspenger fra uke 5 pga akutt bekkenløsning, hun hadde god hjelp av fysioterapaut og vanntrening, hennes bekkenløsning stabiliserte seg også, men var jo ikke sånn at hun kunne jobbe.

har ikke erfaring fra før med tidlig bekkenløsning, men hær har jeg kjent d i 2 uker... er nå 11+3... skikkelig kjiiiiipt. var på kjøretur i dag 1,5 time kjøring tilsammen + jobb først.... og auuuuuu.... blir skikkelig grinete av det. vill jo sitte på gulvet å leke med barna, gå lange turer og være i full jobb.... Må nok bare si i fra på jobb...og se o vi kan tilrettelegge litt. men snufs... vil egentlig holde d hemmelig enda en stund på jobb. Har hørt at vanntreni g er bra. så mulig jeg skal prøve meg på det.

Her har også bekkenløsningen meld seg. Har vært veldig plaget i de to første svangerskapene også så blir nok ikke bedre denne gangen. Kjente det før jeg testa positiv, og blir jo bare verre. Men jeg har begynt å trene hos Fysio og står på venteliste til behandling:) så håper det er med på å holde det i sjakk.

Uff, jeg som hadde håpet at det ikke var bekkenet når jeg for en uke siden fikk vondt i korsryggen og på siden av hoften :( Trodde ikke det kunne komme så tidlig. Men det har blitt verre siden forrige uke, så :scratch Er 9+2

Er vondt å gå ned trapper, reise seg fra stol/sofa, snu meg i sengen og bøye meg fremover.

Har hatt en grusom dag på jobb i dag..fysisk sett!
Jeg har nemlig hatt kjempevont i bekkenet!! Kan ikke tro at jeg skal få de plagene så tidlig :smiley-angry017 Har jo hatt bekkenplager i de to andre svangerskapene også og var derfor forberedt på at det skulle begynne tidligere enn de gangene, men ærligtalt!! Med førstemann fikk jeg bekkenløsning rundt uke 25, med andremann var det rundt uke 15. Har jo hørt at noen får det veldig tidlig, men hadde jo et håp om at det ikke skulle begynne så altfor tidlig!! Nå er jeg i 8. uke og tenker med skrekk og gru på hvordan dette utvikler seg videre nå..

Noen her som har erfaring med å få bekkenløsning så tidlig?

så leit å høre at du har fått det så tidlig!:( jeg har også pågynt bekkenløsning allerede, fikk sykemelding i uke 11, ( uke 12 i dag :D ) men har hatt vondt noen uker alt, så vi fikk det nok samtidig da:( det er veldig ubehagelig, og du burde ligge mest på sofaen å håpe at det går litt mer over enn å utvikle seg! :)

hadde ikke det med førstemann, men har hatt ryggproblemer siden jeg var 16, men grunnen til at jeg fikk bekkenløsning nå, er jo pga ryggen og at magemusklene mine nesten røyk i forrige sv.skap fra mellomgulvet og nesten ned til skambeinet. så jeg holder sofaen hvertfall en uke til, i håp om at det blir litt bedre, så jeg kan jobbe litt lengre-elsker jobben min!:D og forrige gang ble jeg sykemeldt i uke 17 for nyrebekkenbettenelse:/ og da ville ikke legen ha meg ut i jobb igjen, siden jeg jobba mye ute da.

men håper du slepper mer vondt og at kroppen bare tuller med deg!:) ikke noe særlig å få det så tidlig:( masse lykketil og gratulerer med spire i magen :D:D

Uff, jeg som hadde håpet at det ikke var bekkenet når jeg for en uke siden fikk vondt i korsryggen og på siden av hoften :( Trodde ikke det kunne komme så tidlig. Men det har blitt verre siden forrige uke, så :scratch Er 9+2

Er vondt å gå ned trapper, reise seg fra stol/sofa, snu meg i sengen og bøye meg fremover.

akkurat sånn det begynte her og, så jeg håpa at det var noe annet, men neida, var ikke så heldig:/

håper det går litt over for oss alle, det er slitsomt, og hvertfall når vi har en på 2,5 og hund som trenger sitt ;D

lykketil Damer :)

Kjenner det, men ikke så ille som forrige gang. Da var det nemlig pga bekkensmerter jeg fant ut at jeg var gravid:)

God bedring! Håper det stabiliserer seg!

Back
Topp