Har merket en liten ting

Apeloffen

Forumet er livet
Noe kan ha postet en tråd, og den tråden får masse visninger, men ingen svar... Helt til ett par timer senere hvor en barmhjertlig bruker ser sitt snitt og svarer for å være hyggelig kanskje... Så etterpå så pøser det på med svar. [8|]

Litt sånn "følg lederen" liksom??? [:D]

Hihi. Ja, det har jeg lagt merke til mange ganger og... [:D]
Snodig fenomen!

Ja er litt sånn inn her ja. 

ja har merket det jeg også[;)]

akkurat det samme har jeg også lagt merke til.........
Og det gjelder spes nye brukere som legger ut tråder[8|]

quote:

ORIGINAL: Apeloffen

Noe kan ha postet en tråd, og den tråden får masse visninger, men ingen svar... Helt til ett par timer senere hvor en barmhjertlig bruker ser sitt snitt og svarer for å være hyggelig kanskje... Så etterpå så pøser det på med svar.

signerer ,men prøver å svare på mest mulig... som jeg også vil svare på , faktisk så liker jeg å se bilder ,skrytebilder osv ..

ORIGINAL: T.W

Jeg har lagt merke til det, det at noen får masse klikk på tråden,men ingen svar (hmm..deri blant tråder jeg har startet...)..

Jeg bruker å svare noe når jeg ser slike tråder ,omså bare at jeg ikke vet noe om det.. (ikke alltid jeg har tid,men når jeg har mulighet til å sitte å lese igjennom sidene..)

Synes det er litt kjedelig å bare få masse treff og ingen svar...
akkurat det kan være litt missvisende da. Som regel er vi over dobbelt så mange gjester her inne, akkurat nå er det ca 200 registrerte og over 500 gjester- og disse kan jo ikke svare, men de kan "klikke"\"kikke"[;)]

Ofte kan vi få veldig ofte nye tråder på forsiden, da er det fort gjort at tråder faller fort bakover, og ikke alle som gidder å bla seg så langt bak. Når noen dytter tråden frem igjen, får tråden en ny sjanse til å bli oppdaget![:)] Tror ikke det er noe værre enn det som ligger bak dette fenomenet altså[:)]

Jeg bruker å svare noe når jeg ser slike tråder ,omså bare at jeg ikke vet noe om det.. (ikke alltid jeg har tid,men når jeg har mulighet til å sitte å lese igjennom sidene..) 

hi hi  er hyggelig dråpen jeg har merket meg de hi hi , har sett deg i mine tråder [;)]

DET har jeg å merket meg [:D]

Så bra at det er flere som har lagt merke til det da... Jeg synes iallefall det er dritkjedelig å få bortimot 1000 visninger og 5 svar kanskje. Spess når man viser fram sine barn... Da synes hvartfall jeg det er nesten flaut å i det hele tatt ha laget en skrytetråd...

Ååh ja, det oppleve æ ofte....[8|]

ORIGINAL: bambimamma

Så bra at det er flere som har lagt merke til det da... Jeg synes iallefall det er dritkjedelig å få bortimot 1000 visninger og 5 svar kanskje. Spess når man viser fram sine barn... Da synes hvartfall jeg det er nesten flaut å i det hele tatt ha laget en skrytetråd...

sign!

[:)]

ORIGINAL: bambimamma

sign!

[:)]

JEG OGSÅ! Er heelt enig! Laga en skrytetråd en gang, og det blir ikke å skje igjen. Siden ingen kommenterer så får man jo en feeling av at folk syns ungen er stygg/mindre pen. [8|]

Men nå er jo ikke jeg så veldig akriv på generell lengre, men prøver nå å komme innom å se og svarer der jeg kan en gang i løpet av en dag, og da blar jeg bak 3, kanskje 4 sider for å se om der er noe interessant.

Noe kan ha postet en tråd, og den tråden får masse visninger, men ingen svar... Helt til ett par timer senere hvor en barmhjertlig bruker ser sitt snitt og svarer for å være hyggelig kanskje... Så etterpå så pøser det på med svar. [8|]

Jepp, det har jeg merket veldig godt!!!!

ORIGINAL: Helene...

Hihi. Ja, det har jeg lagt merke til mange ganger og... [:D]
Snodig fenomen!

signerer den..!

Er innom på veldig mange tråder jeg uten å legge inn svar, men ingenting vondt ment med det. Mange ganger er man bare nyskjerrig på hva som står der, noen ganger har jeg ingen formening om det som blir spurt om og andre ganger vet jeg rett og slett ikke. Orker ikke bare skrive "vet ikke" bare for å gjøre det, ingen vits syns nå jeg. Vi prøver å få barn, men har ingen, så det er jo mange barne-relaterte spm jeg ikke har peiling på, men som er intressange for meg å lese, da kan jeg lære litt til det blir min tur å bli mamma [;)]

Back
Topp