Har menssmerter i dag.

Love4two

Forumet er livet
I dag kjenner jeg det skjer saker og ting, at kroppen modnes. Sitter her med murringer, litt overrasket over hvor vonde de er. Sikkert vanlig menssmerter, men så lenge siden sist at jeg hadde glemt hvordan de var. Føler jeg har mensen, men bare uten blod.
Det er tungt og litt vondt i nedre del av magen. Hmm... det er jo ikke lange til termin nå [8|]

Oi.. du har bare noen få dager til terminen du[:D]
Kroppen gjør seg nok klar nå ja.
Syns det er litt godtvondt, med det mener jeg at vi endelig får bekreftelse på at noe skal skje snart.
Hadde også selv glemt hvordan det var.

Disse menssmertene kommer og går litt, det pleier de jo ikke gjøre da men. Det er ikke noe tak i magen eller rygg, så det er kun snakk om moding.

Vet du, jeg ble litt sånn "ooii shit nå er det noe på gang her, hvordan vil jeg takle dette da?"
Ble på en måte litt skremt, hvis jeg får lov å si det. Er jo litt glad for det som skjer også, men litt mer redd akuratt nå [&o]

Har fått opp en nytt magebilde også. Det forrige var flere uker gammelt (men ser ikke noen forskjell synes jeg da, menmen)

Du har supersuper flott mage jaffal

Skjønner redselfølelsen din veldig godt!
Den ligger å murrer i bakhodet mitt hele tiden.
Det hadde jo vært veldig rart om vi ikke følte den!!
Vi aner jo ikke hva vi går til[8|]

Tusen takk for magekomplimentet [:D]
Jeg har alltid vært litt misunnelig på den fine magen din jeg da [&o][:)]

Viste at du ville forstå [:)] Dette er jo nytt for oss da, så det ligger mye i det at vi ikke vet noen ting. Sitter og lurer på hva om det skjer noe i natt?? Hva gjør jeg da liksom?? Vil det skje noe i natt siden disse menssmertene er så tydelige i dag??
Full av spørsmål. Tror jeg må undersøke litt på nett ang hva som skjer nå og hva som kan skje...

Hvordan har du det i dag Monicus? Ør i hodet tenker jeg. Øm i ansiktet også kanskje. Huff du var så uheldig her om dagen. Stakkars deg

Åh.. tenk om det skjer noe i natt da Hege... oohoohhoo..
Skummelt, spennende, skummelt og spennende på en gang.

Du har pakket baggen? Instruert din sambo i hva han skal gjøre osv?
Er det noen medisiner du er allergisk for? Gi mannen beskjed en gang til om det hvis det er tilfelle.

Så er det bare å la de skje det som skjer.
Snakket med legen i går hun sa at du vet når det skjer, ingen tvil da.
Så ikke stress med å lure på om det er noe fordi du har vondt...
For når det virkelig gjelder, ja, da vet du det sa hun[8|]

Jeg personlig blir ikke noe klokere av det[8|][8|]

Har du tatt tiden på vondtene?

Jeg har kviknet til nå, vondt i øret mitt[&:]
Ligger størknet blod inni der, sambo driver på med q-tips for meg.
Vondt å gape og spise, men det går seg til[:D]

Huff nå ble jeg stressa altså... [:-] uææææ.....!!!!

Det er litt sånne smerter som kommer og går når du har diare liskom, så de er svake men kommer og går jevnlig. For noe sekunder siden kom det et voldsomt stikk/strekk i den ene siden av livmoren (kanskje bare strekk i disse båndene)
Gud så rart dette er Monica. Kanskje jeg bare roper ulv ulv nå, og at ting ikke skjer på lenge enda, men kroppen er i forandring, den modnes, det er i allafall sikket

Godt at samboeren din passer på deg. Vasker ørene dine og sånt [;)][:D] Tenk å være så uheldig da. Det er heldigvis ikke hver dag en får en stol i hodet. Det blir vel lett mat noen dager til dette da.

Jeg har også en del mens smerter, Stikkinger og smerter både I ryggen og I magen... Men det har bare vart en liten stund, Når det har vært Sånn...

ORIGINAL: Hege77

Huff nå ble jeg stressa altså... [:-] uææææ.....!!!!

Det er litt sånne smerter som kommer og går når du har diare liskom, så de er svake men kommer og går jevnlig. For noe sekunder siden kom det et voldsomt stikk/strekk i den ene siden av livmoren (kanskje bare strekk i disse båndene)
Gud så rart dette er Monica. Kanskje jeg bare roper ulv ulv nå, og at ting ikke skjer på lenge enda, men kroppen er i forandring, den modnes, det er i allafall sikket

Godt at samboeren din passer på deg. Vasker ørene dine og sånt [;)][:D] Tenk å være så uheldig da. Det er heldigvis ikke hver dag en får en stol i hodet. Det blir vel lett mat noen dager til dette da.

Jeg er jaffal ingen ekspert på dette området, men fikk en veldig følelse av at du sitter med vesla i armene snart[;)]

Ingen ekspert selv jeg, litt dumt i grunn det nå [&:]
Har vært ute og spist på Peppes, samboeren og jeg. Gåuten hjem tok sinnsyk lang tid. Måtte stoppe opp flere ganger fordi kynnerne var så tunge/slitsomme. Nå skal det sies at jeg spiste meg gooood og mett på pizza og dessert [:D][;)] Da blir jo gjerne magen litt stramm og tung. Jeg tror ikke det vil skje noe de første dagene, men snart. Tenkte på det med når en kjenner om det virkelig er i gang eller ei, og FistTime og chello prater om at en da må konsentrere seg om pusten... Får håpe vi forstår det når ting er i gang vi også Monicus [&o][;)]

Hvordan går det nå da Hege?
Har det roet seg litt?

Ja nå som jeg ligger vannrett i sofaen så er magen bløt igjen [8|]

Rart hvordan kropp og sinn forbereder seg [8|]

Magen har vært oftere hard og tung i dag [8|] Jeg har sjekket dopapiret hver gang jeg har vært på do for å se om det har vært noen forandringer å spore, men ikke noe nevneverdige forandringer der nei.

Gjorde i stand sengen hennes i stad, dvs la på dynetrekket på dynen og putevaret på puten. Himmelen strøk jeg for noen dager side, så den henger så fint over sengen. Så da er både sengen og vognen i orden. Kjøpte til og med ei bleiepakke på butikken på lørdag [:)] Har kjøpt inn stellepute, badebalje, klær, kluter, smekker, håndkler, leker, kosedyr, uro og det som trengs til stelling og amming. Alt er i hus og klart til lillejenta vår kommer [:)]

Så spørsmålet er bare når kommer hun?? [8|][8|][8|]

*tørker bort en tåre i øykekrøken*

Hehe måtte lese igjennom alt vi hadde skrevet i går og det siste du hadde skrevet.
Jeg er frøkensentimentala ja![:D]
Blir helt rørt at dette jeg.
Sååå koselig å legge på sengetøyet. Har så lyst til å gjøre det selv. Klør i fingrene! Men, jeg får vel vente en uke til... kanskje?

Ja, Hegemama nå er alt klart! er du klar? både ja og nei kanskje?

Alt er klart her hjemme hos oss også.
Fikk kjøpt inn et sett sengetøy til på lørdagen og må vel få kjøpt inn et par til. Må jo ha noen skift..

Ellers så mangler vi kun vippestol og babygym.

Back
Topp