har masse magesmerter..... :(

eelo

Blir kjent med forumet
hei....
har blødd litt siden tirsdag, sluttet igår ettermiddag.....
i natt kl.05. fikk eg skikkelig smerter  i magen, det minte meg om kraftige rier...det holder på fremdeles men eg har tatt en paragin forte, for de mente på legekontoret at eg kunne ta en.... no kjem det ut blank væske fra skjeden... ingen blod enda.......
men eg venter på det hele tiden....
hver gang eg går på do, sjekker eg om det skjer noe.....
er fryktelig redd.... men som min mann sa det.... visst det er noe galt med fosteret så er det jo godt at kroppen ordner opp... men det er jo helt grusomt... me gledet oss slik til å få en baby til.... eg orker ikke mer.....
eg tenker dette kan jo bare ikke enda godt................................................................
:(

Håper alt er bra med lille knøttet, og at det bare er noen ufarlige magesmerter..

Huff da:( Hørtes ikke noe godt ut:( 

Har du fått ul ? Hvis ikke synes jeg det nesten er helt horibelt at du ikke får!

Ikke tenk det verste kjære deg, selvom det ikke er lett:/

Krysser alt for deg og lille spira..*

(mannen din har jo rett, og det kan være en liten trøst dersom det er tilfellet. Jeg mista en gang og fant mye trøst i det. Men å gå slik som du gjør i uvissheten er kjempe tøft:(

skal til legen idag kl halv 1. men eg trur ikke ho kjem til å gjøre noe...
ho gjordet ikke noe på onsdag når eg var der... tok en blodprøve av HSG, det var alt...eg fikk ikke UL.. ho sa bare at det er ikke noe vits i det... går det så går og visst ikke så går det jo ikke.... sa legen.... men eg er så redd og fortvilet...
har begynt å innse det verste no....

Det der er alt annet enn normalt. Når en er så langt på vei skal en følge med litt er det jeg har hørt. Min lege var også litt slik at litt blødninger er ikke grunn nok, ser den ? (men jeg var heldig å fikk time til sykehuse for det om.

Når det er sagt så sa han at blødninger i seg alene er ikke grunn nok, men dersom det ble smerter i tilegg skulle en rett inn på ul, så det mener jeg faktisk du skal kreve om du ikke får. Huff, håper du får den hjelpen du har rett på og trenger.

Varm klem til deg*

Huff å huff:( Jeg håper virkelig at magesmertene dine skyldes noe annet,som en kraftig UVI eller noe...! Og at alt er bra med den lille!!

takk takk...
men smertene gir seg ikke......
ingen ting kjem ut no...jo masse luft fra magen....
eg har jo vondt nede der som fosteret sitter.. og det er ikke normaltt...

Jeg hadde krevd full sjekk og UL.. Når en (vordende) mor føler at noe er galt,så skal man jo ta det seriøst! Makan til lege.

ho såg ingen vits i det.......
har masse mage kramper no.....

orker ikke å gå slik lenger......

Ring 113 og hør hva de mener! Si at legen ikke tar deg seriøst, og at du blir frustrert.. Man kan ringe dit for råd, selv om det ikke er helt akutt! Lykke til!!

Er det ikke noe mulighet for å gå til en annen lege da?Eller til jordmor?

Uff, dette høres vondt ut!! Syns du skal ta kontakt med sykehus/alarmsentralen hvis legen din ikke gjør noe nå, for dette skal du slippe å oppleve uten at helsevesenet bryr seg! Ville bare ring 113 jeg tror jeg, da kan gi deg noen råd på veien...

huff huff, ikke bra det der da, håpe du får ul vertfall so det kan bli betryggende for deg. .
stakkars deg:(

eelo skrev:
hei....
i natt kl.05. fikk eg skikkelig smerter  i magen, det minte meg om kraftige rier...det holder på fremdeles men eg har tatt en paragin forte, for de mente på legekontoret at eg kunne ta en.... no kjem det ut blank væske fra skjeden... ingen blod enda.......
er fryktelig redd.... men som min mann sa det.... visst det er noe galt med fosteret så er det jo godt at kroppen ordner opp... men det er jo helt grusomt... me gledet oss slik til å få en baby til.... eg orker ikke mer.....
eg tenker dette kan jo bare ikke enda godt................................................................

eelo skrev:
hei....

eelo skrev:
hei....

Paragin forte? Er det lurt å ta når du er gravid? ... En annen ting jeg tenkte på er at det er på resept og er vel ikke noe man har liggende.....?

Åsa80 skrev:
Paragin forte? Er det lurt å ta når du er gravid? ... En annen ting jeg tenkte på er at det er på resept og er vel ikke noe man har liggende.....?

Jepp, det kan man fint ta. Virkestoffet er paracetamol. Man skal ikke ta ibux, men både paralgin forte og pinex forte går fint. 

Og mange av oss har det liggende etter andre ting. F.eks fra da man hadde tannpine, brakk beinet e.l. 

Back
Topp