Har mannen kjent spark fra magen?

Bruspulver

Forelsket i forumet
Mannen har flere ganger prøvd å kjenne spark, men det blir jo stille hver gang hånda hans nærmer seg :laughing002
For et par dager siden klarte vi å time det og han fikk kjent noen spark.
Jeg var helt yeeee, kjente du det!? Synes det var så gøy.
Men han bare "var det alt? Det var jo bare magen din som rumlet" :laughing021
Vet ikke hva han hadde forventet, men var vist litt mer en det lille han kjente.

Ja. Både ser og kjenner det utenpå magen. Men er nr tre så er nok ikke like spennende som første gang :p

Ja, mannen kjenner det hver dag nå nesten :)

Ja, han har kjent flere ganger nå ❤️

Ikke en mann som var kjent men ei venninne. Han er ganske tydelig i sparkene når han først starter.

Nei, mannen venter veldig på det♥️ Hans første barn♥️ 20+6, og har morkaka foran, men det blir nok snart :)

Vi skal forsøke på det de nærmeste dagene siden det er såpass synlig utenpå og jeg merker bevegelsene godt flere ganger daglig. Han gleder seg veldig :love017

Nei. Bare jeg tar på magen når det sparker blir det stille, så har ikke kjent noe selv heller.

Kun 1 gang. Ellers så blir det stille hver gang, eller at det bare ikke kjennes så godt igjennom fett og morkake (foran). Menmen han synes ikke det er så store greiene han heller :hilarious:
Vi har ei fra før og kjente ikke mye da heller, også morkaken foran. Men han spør hvordan aktivitetene har vært og synes det er koselig å høre at det er fest i magen ❤️

Ja, pleier å kose litt med magen hver kveld før vi legger oss, da er det full fest inni der :D 23+2 idag.

Ja, han har kjent en gang. :love017 Er 19+4, så de er ikke så sterke ennå, og gir seg så fort han skal kjenne. :rolleyes:

Her blir det også stille hvis noen andre enn meg legger hendene bortpå. Mannen er tålmodig nok til at han har fått kjenne, både nå og sist. Men jeg tror nok han synes det er mere merkelig enn moro :hilarious:

Han kjente i går kveld for første gang! Det er typisk også her, det at babyen blir roligere med en gang han legger hånda på... :)

Her kjenner vi tydelige dult og bevegelser. I starten var det veldig svake dult, men de har blitt veldig tydelige de siste ukene. Mannen synes det er spennende/gøy for som han sier er det den eneste kontakten han kan ha med babyen enn så lenge. Er selvfølgelig begrenset hvor spennende det blir i lengden da, men å kjenne noen spark om dagen synes han er stas. :)

18+5 idag og kjente det selv forsiktig på utsiden for første gang idag

Back
Topp