Har man...

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
har man like mye hormoner på bærtur nå som når man var gravid...???

Nå etter hu er født så får jeg så vondt av jenta mi som har en drittsekk til far...
Han er nødt til å ha fått greie på at hu er født da han kjenner flere som jeg kjenner deriblandt er fetteren min som er innterisert i han, eller var iallefall og han kan jo ikke holde kjeft + det har hvert bilde i avisa..
Men ikke et ord har jeg hørt fra han, og avtalen var at han skulle bestemme seg for hva han ville og gi beskjed i god tid før termin og når det blei bestemt var jeg 9-10 uker på vei...

Nå blir jeg bare lei meg meg hver gang jeg ser alle de fine bildene av babyene deres med pappaen sin fordi han her er en mega dust og ikke gidder å sende mld å høre åssen det går med ungen sin engan...

Bare måtte få det ut.....

Takk[:)]

Jeg hvet og hu får det vel bedre uten den dusten, men samtidig så er det jo alltid noe som hun vil mangle dersom hun aldri får bli kjent med han...

Bare han ikke kommer valsans inn i livet hennes når hun har blitt noen år for da blir jeg gretten...

Uff dette er ikke noe koselig. Dette er jo en tid man skal kose seg og nyte alt!
Men du...en vis dame sa til meg en gang at
"Husk at sitvasjonen som barnet vokser opp med, vil faktisk være naturlig for det."
Så den som oftest har mest vondt er mamma'n.

Håper ting ordner seg og at alt faller på plass for dere!

Huff da dette hørtes ikke noe koselig ut. Håper alt ordner seg for deg og sender deg en stor trøsteklem

Huff... Skjønner godt at du er lei deg. Men husk; DET ER HANS TAP! Se på veslejenta di, og tenk hva han går glipp av! Du er sterk, du er en mamma[;)]! KUN HANS TAP! Og masse skryt til deg og andre som er alenemødre! Dere gjør en kjempejobb som oppdrar barna alene. *klem klem*

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: knerthen

Takk[:)]

Jeg hvet og hu får det vel bedre uten den dusten, men samtidig så er det jo alltid noe som hun vil mangle dersom hun aldri får bli kjent med han...

Bare han ikke kommer valsans inn i livet hennes når hun har blitt noen år for da blir jeg gretten...
Ja du sier noe der er jo viktig for henne etter hvert å vite sitt opphav og slikt,
har du noe kontakt med foreldrene hans så de har møtt barnebarne

Nei, men tante og pappa kjenner mora hans... de har gått på skole med henne vistnok..hehe

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: Birdie

Huff... Skjønner godt at du er lei deg. Men husk; DET ER HANS TAP! Se på veslejenta di, og tenk hva han går glipp av! Du er sterk, du er en mamma[;)]! KUN HANS TAP! Og masse skryt til deg og andre som er alenemødre! Dere gjør en kjempejobb som oppdrar barna alene. *klem klem*

Signerer.

signerer, kjempetøft av deg og mange andre å velge å ta denne kampen alene, tror ikke jeg kunne greid det selv[&:][&:][&:]
Kjempeklem!!![;)]

Back
Topp