Har man sukker på semulegrøt?

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Lenge siden jeg spiste det jah... husker ikke[&:]  eller er det noe annet man pleier å ha på?

Tenkte jeg skulle lage det til lillemann her, men har jeg sukker på da (tenker siden sukker er 'fy - fy')?

der jeg har begynt å jobbe så gir de pasientene semulegrøt med sukker, kanel og smør klatt på. vet ikke om det er det som er vanlig[:D]

jeg bruker iallfall sukker og kanel på.

Nå fikk jeg lyst på semulegrøt [8D]

ORIGINAL: Thothamon

der jeg har begynt å jobbe så gir de pasientene semulegrøt med sukker, kanel og smør klatt på. vet ikke om det er det som er vanlig[:D]

der jeg jobbet før, brukte de det. men ikke sukker til småtrollene, nei.

Jenta mi får sukker på, er ikkje godt uten. Ville ikkje ha ete uten sukker sjøl, og då kan eg ikkje tvinge ho til å gjere det heller.

Bedre med sukker på grauten enn mykje anna med sukker.

Tusen takk for svar alle sammen, da ble jeg straks klokere[:D]

vi bruker fruktsukker på. namenamm..

Når jeg lager til meg selv, tar jeg litt mandeldråper i. Da slipper jeg å bruke sukker på, og den smaker fortsatt noe. Ellers brukte jeg bare sukker på før, men ikke til Maja da,  ho liker visst ikke noe hjemmelagd...[&:][;)] hehe

mannen min skal ha kanel, sukker, smørøye og rosiner på, men jeg vil kun ha rød saus

Jeg bruker sukker på ja [:D]

klart det skal være sukker på,litt sukker skader jo ikke,det kan man jo regulere selv![;)]

bruker sukker og kanel til meg selv - bare kanel til lillegutt[;)]

ORIGINAL: Thothamon

Heilt vanleg det ja[;)]

Back
Topp