Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, for dette anses som legebesøk, og skal lønnes som ordinært legebesøk, siden det ikke kan legges utenfor arbeidstiden. Men mennene har ikke krav på betalt fri i den forbindelse.
Åja, var det jeg fikk beskjed om av lege, men det mrs.g skriver over gir mer meningSpørs vel på hvilken jobb man har det![]()
Åja, var det jeg fikk beskjed om av lege, men det mrs.g skriver over gir mer mening![]()
Vi har i hvert fall krav på fri for å gå til lege og tannlege dersom det ikke er mulig å legge utenfor arbeidstidJa, for eksempel flere av mine kollegaer har fri på dagtid når de har kveldsvakt og kan legge legebesøk til da. Jeg jobber 7-15 og har da aldri fri på dagtid![]()
Vi har i hvert fall krav på fri for å gå til lege og tannlege dersom det ikke er mulig å legge utenfor arbeidstid![]()
Leste det du skrev en gang til, og jeg misforstod nok første gangenJa, nettopp![]()
Ja, for eksempel flere av mine kollegaer har fri på dagtid når de har kveldsvakt og kan legge legebesøk til da. Jeg jobber 7-15 og har da aldri fri på dagtid![]()
Men nå er det jo ikke like enkelt å endre time på en UL, etter en har fått turnus...