Har mamma på besøk og i helga kommer svigers!

~Damen~

Flørter med forumet
Haha! 
Jeg fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde det hemmelig 
I dag tidlig- "skal du ikke ha kaffe?", i går- "Hva? vil du ikke smake på den nydelige serranoskinka?" og "jøss, du skyller jo salaten mer enn jeg gjør!".

Og dette er bare starten.. I helga kommer svigerfamilien min hit, og da blir det nok flere situasjoner. Skal du ikke ha vin????  Hehe!

Hehe, skjønner at det kan bli en utfordring ja  Lykke til!! :)

hehe....sjønner det kommer til å bli litt utfordrende ja Vi sov hos min mor forrige helg, hun fant rødvin til meg og jeg måtte "ro meg bort" med å si at jeg var alt for mett til å drikke rødvin.....hmm....haha!

Hehe, ikke lett det der nei!! Her regner jeg med at vi blir nødt til å fortelle det til mine foreldre idag. Mamma har invitert seg selv på besøk, og formen min er så dårlig at hun kommer til å skjønne det før hun har hatt av seg skoene ... Men lykke til iallefall, kanskje går det mye lettere enn du frykter

hehe.. det hadde aldri gått om det var min mamma, jeg tørr nesten ikke snakke med henen i telefonen jeg for jeg er så redd hun skal avsløre meg.. 

Men jeg tror mamma har en sjette sans eler noe da, for når jeg var gravid med storesøster, så sa hun bare "ja, jeg har bare ventet på at du skulle fortelle det, det har jeg visst lenge".. og vi bor på andre siden av landet. 

Nå så sendte hun meg melding fire dagen før IKM, "du har ikke noe koselig å fortelle da?" da kunne jeg jo si nei, for jeg hadde ikke testa enda, men dagen etter var testen positiv.. Det er noe med mødre altså...

Back
Topp