Har malet tingeling

Hegepia83

Elsker forumet
Holder på å male på skapdøren på rommet til Mali[:D] Ikke helt ferdig enda,men blir med tid å stunder... Må bare få ferdig julen først[;)]

Å seff noen skrytebilder med det samme[:D]

Se så lange søte øyenvipper[:D]

Å bade er gøy[:)]

trekløveret mitt. Ikke så bra bilde,men skjelden å se de sammen på ett[;)]

Mormor har strikket kjole til Mali...

Bildet her er tatt i helgen. Ei som var sliten etter en lang dag uten dupp, skulle se barnetv,men sovnet og sklei ned fra stolen og havnet slik. Ja, seriøst, hun sover, hehehehe..

Så flink du er å male!!!  Regner med det er ei tuppe som blir fornøyd med rommet[:)]

Og nydelig trekløver du har[:)]

Så fin Tingeling! Og så flink du er til å strikke!!

Vet du, Mali er en av de nydeligste jentene jeg noen gang har sett. Sendte deg faktisk en pm om det en gang, men så var innboksen din full, så du fikk den ikke. Hun er rett og slett til å spise opp [;)][:D]

ORIGINAL: Kvitre

Så fin Tingeling! Og så flink du er til å strikke!!

Vet du, Mali er en av de nydeligste jentene jeg noen gang har sett. Sendte deg faktisk en pm om det en gang, men så var innboksen din full, så du fikk den ikke. Hun er rett og slett til å spise opp [;)][:D]

Å så koselig sakt [:D] Ble skikkelig rørt jeg nå[:)]Så den lever jeg lenge på[8D]
Synd innboksen min var full da,hehe..
Mormor som har strikket kjolen Mali hadde på bildet da[;)] Men fin ja[:D]

Så herlige barn du har! [:D] Fantastisk sovebilde altså, haha!

Du er kjempeflink til å male, tenker meg Mali blir fornøyd når du blir ferdig! [:)]

Så god du er[:D] Kjempefin tingeling!! Og herlige lille prinsesse Mali [:D] (Elsker det navnet[:D])

ORIGINAL: Skrållan

Så herlige barn du har! [:D] Fantastisk sovebilde altså, haha!

Du er kjempeflink til å male, tenker meg Mali blir fornøyd når du blir ferdig! [:)]

ORIGINAL: AB

Så god du er[:D] Kjempefin tingeling!! Og herlige lille prinsesse Mali [:D] (Elsker det navnet[:D])

Tusen takk[:)]
Hehe, hun liker å være prinsesse Mali å gitt, hehe.
Ja, fint navn, ikke sant [:D] Liker det veldig godt selv å[:D][:D]

Back
Topp