Har magen synket??

*mango*

Blir kjent med forumet
Åssen vet man om magen har synket??
hører mange som snakker om, også damer som ikke er gravid! at de ser på andre damer at det nermer seg, for magen har sunket!! akkurat...
hvordan ser magen ut da??
skjer det bare plutselig, natt og dag... gradvis?
er det betydelig forsell fra magen er ellers i graviditeten??

noen som vet:))??

Vet ikke hvordan det vil se ut, eller hvor fort det går, men jordmor sa at min mage ikke hadde sunket ennå..selv om jeg synes den "henger" litt lengre ned enn tidligere. Skal bli godt å ikke ha henne opp i halsen når jeg spiser..så synk i vei!! :)

hehe... ja samma her

Sniker litt fra juli her :) Jeg syntes ikke magen min har sunket i det hele tatt, er 38+4 i dag. Knøttet ligger med hodet godt festet langt nedi, så vet ikke om den kommer til å gjøre det heller. Skulle ønske den sank for sliter veldig med halsbrann og føler at jeg har beina til knøttet i halsen så å si, hehe :)

hehe... eg syns magen har synket litt, men vet ikke! va vil det si at den har synket?? hva er forsjellen på en strutte mage og en som har synket??
tenkte siden noen hevder å se at ens mage er synket, uten å ha sett 'strutte' magen i utgangspunktet... eller er det så tydelig at man bare skjønner det når man ser det??

hehe mange spørsmål:P

Min har def. ikke sunket. her ligger den ene i hode leie, og den andre i tverrleie, og øverst mot mine høyre ribbein ligger de å krangler om plassen.. Puh.. Ikke rart en må gå som "skjeve tårnet i Piza" hahaha

hehe:D uff... ja det hørtes tunkt ut...
men må magen nødvendigvis synke???

magen min sank aldri sist svangerskap. hodet festet seg heller aldri.
Men nå har magen min sunket masse og hodet er festet :o) Håper på en raskere og bedre fødsel nå :o)

magen min har sunket;) syns den var anderledes te morran i dag! traff på hus eieren, å hun bare; ja eg ser magen har sunket;) takk takk....

såååå var det bare å veeeente...
syns eg har alle tegna, + action... men nada real happening:(

Back
Topp