Har magen sunket?

Luskings

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Junilykke 2020 ♡
Det har den ikke her, og sist sank den ikke før godt inni fødsel på fødestuen. 38+4 i dag.

Magen min har vært lav hele tiden. Jeg har aldri hatt problemer med babyen oppi ribbeina eller lungene. Derfor er det vanskelig for meg å si! En venninne sa i dag at hun syntes den hadde sunket litt, men jeg vet ikke... 39+0 i dag.

Jeg har magen oppi lungene føles det som :shifty:

Jeg synes kanskje det ser ut som min har sunket.... hva tenker dere? Til venstre tatt for 2 uker siden, til høyre tatt på lørdag...
Image1538659760.166490.jpg

Jeg vet ikke helt jeg :p 39+2 idag. Syntes kanskje jeg så forskjell for noen uker siden, men har ikke studert det i det siste og lillemor er jo stadig oppi ribbeina.

Min står fortsatt rett ut, men føler selv at den er litt lenger ned! Er ikke like trangt oppe under ribbeina lenger, og er flere som har kommentert det! Er 37+0 idag[emoji5]

Min sitter høyt og ikke antydning til at den skal synke 39+1 i dag.

Min sank for halvannen uke siden. Ble lettere å puste og hadde mer energi (nå er jeg for det meste trøtt ) Men har fortsatt sure oppstøt og har begynt å bli kvalm de siste dagene

Det har den ikke her, og sist sank den ikke før godt inni fødsel på fødestuen. 38+4 i dag.
Det var betryggende å høre. Føler det er evigheter til baby kommer siden magen fortsatt er like høy, men nå øynet jeg et håp:hilarious:

Jepp, den begynte å synke fra uke 35-36. Er nå uke 38+2. Det skjedde ganske "raskt", i løp av en ukes tid, og kollegaer, venner og familie har påpekt det.

Min har kanskje sunket bitte bitte litt men ikke mye isåfall er 39+6

Jeg synes ikke det selv, men andre mener det :p Den sank aldri sist heller så vidt jeg klarte å se i alle fall ;)

Har ikke sunket her, men min mage har vært lav hele tiden. Lillebror ligger fortsatt ikke med hodet ordentlig ned (37+5), litt på skrå ennå, så det skjer vel ikke før fødsel tipper jeg.

Ja, den gjorde det vel i uke 36-37 tror jeg. Ikke veldig mye, men nok til at jeg ser det. Var omtrent da jeg begynte å få mye mer vondt og jordmor sa også at baby var nærmest festet da. Men med førstemann sank ikke magen i det hele tatt! Han hadde jeg oppi ribbebeina til fødselen!

Jeg får støtt høre at magen har sunket (i mange uker), men jeg bare henger den mer. Hodet er ikke festet og hodet var ikke festet sist heller. Lå 3 timer med 10 cm sist og ventet på at han skulle komme seg ned i bekkenet. Tipper det blir noe sånt denne gangen også.

Syntes det er vanskelig å se :o men andre rundt sier den var sunket og føler selv den er noe lavere :)

Back
Topp