Har magen sunket?

Verpehøna

Gift med forumet
Septembermødre <3
Denne uka har det liksom føltes litt annerledes. Vært veldig vondt og øm nederst i magen, kynnerne er blitt sterkere og kommer oftere. Har også gått uvanlig mye på do. Og jeg har lurt litt om det kan være at hu fester seg og legger seg lenger ned i bekkenet. Og jammen kommenterte ikke en kollega av meg det nå nettopp! Magen din har sunket denne uken, sa hun. Ikke noen spørsmål eller tvil. Bare sånn rett ut. Den har sunket.
Nå gleder jeg meg til å komme hjem å få tatt et nytt magebilde for å sammenligne :) Tok heldigvis et i begynnelsen av uken så skal ikke bli vanselig å sammenligne!
Noen andre?

Denne uka har det liksom føltes litt annerledes. Vært veldig vondt og øm nederst i magen, kynnerne er blitt sterkere og kommer oftere. Har også gått uvanlig mye på do. Og jeg har lurt litt om det kan være at hu fester seg og legger seg lenger ned i bekkenet. Og jammen kommenterte ikke en kollega av meg det nå nettopp! Magen din har sunket denne uken, sa hun. Ikke noen spørsmål eller tvil. Bare sånn rett ut. Den har sunket.
Nå gleder jeg meg til å komme hjem å få tatt et nytt magebilde for å sammenligne :) Tok heldigvis et i begynnelsen av uken så skal ikke bli vanselig å sammenligne!
Noen andre?
Neii! Her er den endelig begynt å ikke være bare nederst på magen :D haha, har venta på kul siden uke 16 eller noe, var da jeg trodde den skulle komme

Sent from my iPad using BV Forum

Min mage har også sunket betraktelig. Det er så spennende! :-)Parallelt med lavere mage har jeg nå også en symfyse(løsning) fra H! Trolig har det en sammenheng...? Jeg merker veldig godt at magen er lavere ved at jeg ikke er så andpusten lenger, og at jeg flyr mye mer på do og "skvetter". Jeg håper dette er et tegn på at hodet hans etterhvert fester seg. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Noen andre?
Har hatt det akkurat sånn siste uka jeg også Er 34+5. Mye nedpress, og vondt nederst i magen/symfysen. Kynnere omtrent hele tiden. Og magen min har også sunket.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jepp.
Har sunket siste uka. Og det er akkurat slik du beskriver, her også!

Så gøy å se tegn på at det nærmer seg fødsel!
Er jo enda 6 uker igjen (kanskje 7) men godt å se at målet kommer nermere :D
Nå var det nettopp ei til som nevnte at magen hadde sunket! Skal i familieselskap hos svigers i dag og de har sett meg sprade rundt i bikini hele sommeren. Hvis de også nevner at den har sunket da må den virkelig har gjort det :D

Min har også sunket, og JA, toalettbesøkene er hyppigere. Noen ganger kjennes det ut som hun skal komme ut også, men det er jo 4 uker og 5 dager igjen. Begynner å få litt kalde føtter ift. denne fødselen. I går, på Fødestuen, var babyene så blodige når de ble lagt oppå mammas bryst, og det fikk jeg litt noia av :-/

Min tror jeg ikke har sunket så mye, er i uke 35+5, men kjenner igjen den ømheten du snakker om, og ikke minst toalettbesøkene hvert femte minutt men det kjennes definitivt på ribbeina på høyre side (h*ns favoritt side) at det er en baby inni magen som skal ut om ikke alt for lenge! :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Min har også sunket, og JA, toalettbesøkene er hyppigere. Noen ganger kjennes det ut som hun skal komme ut også, men det er jo 4 uker og 5 dager igjen. Begynner å få litt kalde føtter ift. denne fødselen. I går, på Fødestuen, var babyene så blodige når de ble lagt oppå mammas bryst, og det fikk jeg litt noia av :-/
Er nok det siste du tenker på når du har pressa ut babyen din ;) JEg har ikke tenkt over det hvertfall :)

Det fikk jeg også! Spesielt siden hu eine fikk så mye blod i ansiktet! Håper jeg ikke tenker på det men er fryktelig redd for at min første tanke om datteren min skal være æsj...

Back
Topp