Har magen sunket?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hos deg?

Jeg er 32 + 5 og magen min har sunket en god del når jeg sammenligner med bilder fra tidligere uker.
Har ''guttemage''.

Jeg syns den ser sunket ut nå ja. Er 34+1, og syns det har blitt forskjell siste 1-2 uker.

Min mage har vært lav hele tiden, jordmor sier det skyldes at det er tredjemann og at det er derfor god plass i bekkenet for tulla og legge seg ned i:)

Hos deg?

Jeg er 32 + 5 og magen min har sunket en god del når jeg sammenligner med bilder fra tidligere uker.
Har ''guttemage''.
Lyst å dele bildene?

Tror den er lik ennda. Har ikkje lagt merke til noe vertfall :D

Var kanskje ikke fullt så lett å se på bildene. Skulle satt de ved siden av hverandre og så klart stått samme vei på begge bilder. :p
Følte ikke at det viste så godt på bildene.

Jeg har bært lav hele tiden, så jeg har ingen endringer, men din ser ut til å ha sunket litt ned. Fint magehus og mamma ;)

Jeg tror magen har sunket litt.

Her er mine
15mai (uke 32)
1369171877101.jpg

Idag(uke 33)
1369171912558.jpg

Tror ikkje min har sunket, eller?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal prøve å legge inn bilder senere av min mage... tror den har sunket noe ned.

Min har også sunket godt ned nå siste uka.
Og ikke føler jeg det presset opp i lungene mer heller, ting er litt lettere.
Dette skjedde ca 3 uker før termin med første, og nå har magen sunket allerede. 33+0.

Jeg er bare 31+4, men tror faktisk at magen har sunket litt. Hadde veldig press opp mot ribbeina forrige uke og uka før der, og mye sure oppstøt på kvelden. Den siste uka derimot, så har jeg ikke kjent noe til noe til det. Flaks - jeg som trodde jeg skulle slite med det resten av tida...

Back
Topp