Har magen kommet??

Lisee

Elsker forumet
Hei alle dere med termin i februar[:)]

Begynner noen av dere å merke magen? Dette temaet taes opp flere steder i diskusjonsforumet ser jeg, men jeg er så spent på når en kan vente å se noe! [:)] Må høre hvordan det går med dere som er ca like langt på vei som meg.
Jeg kan ikke merke noe enda, ingen klær som strammer... Gleder meg veldig til den kommer![:D]

hei [:D] er vel noen uker til det vil dukke opp noe "mage" hos meg.. føles som en evighet [:(] hehe.. jeg vil kjenne mage!! forresten, vet du ca når du ble gravid?klemmer

Tror jeg ble gravid helt i slutten av mai. Rundt 25.-30, tenker jeg. Hva med deg?[:)]

jeg ble nok gravid rundt den 1. juni..[:)] men er litt forvirret på det holdet hehe.. trodde jeg hadde eggløsning den 15.mai ca.. men kan jo ikke ha blitt gravid da, for da sku jeg jo vært ca 13 uker på vei.. men men.. kan seff gå an å bli gravid selvom man ikke har eggløsning.. litt sjeldent da hehe [:D] vet du om ultralydlegen tar med de to ukene ekstra når han fastslår termin? jeg har termin den 24. februar, klemmer

Jeg vet ikke hvordan de regner ut termin når en er til UL. Tror kanskje de regner den ut etter hvor stort barnet er... Det er vel mange som opplever at termin blir noe utsatt når en er til UL i forhold til den lengen har regnet ut. Hos legen regner de bare termin ut fra når en hadde menstruasjon sist. Eggløsningen trenger jo ikke komme 14 dager etter dette. Mange har andre sykluser enn 28 dgr. (bla jeg[:D])

Klem

Vi er ca like langt og jeg er ikke sikker på om magen er kommet... En liten kul kansje:-). Kommer selvfølgelig oppi alle klær enda, men om kvelden er den veldig oppblåst. Klarer uannsett ikke å definere om det er en liten sommer vom som har kommet eller om det er en liten gravid mage. Spennende uannsett:-) Har dere lagt på dere? Jeg har lagt på meg to kilo, men det pleier jeg av en merkelig grunn gjøre om sommeren..

halla[:D] jeg er strax 13 uker på vei,har vel litt mage,men ser mere lubben ut lissom..kommer nok strax,[:D]nå har jeg 1 barn fra før så da kommer den jo fortere..syns jeg kan hinte til og merke liv nedi der allerede jeg..

Har lagt på meg en kilo. Hadde nokså dårlig matlyst i begynnelsen av svangerskapet. Men nå er den her, merker jeg[;)]

Merket at kroppen forandret seg lenge før jeg kunne engang teste at jeg var gravid. Har vel lagt på meg i underkant av 2kg hittil, men antar at økt blodvolum kanskje står for halvparten av økninga her...? Både jeg og sambo ser at det er en liten "bul" der, men for andre er det nok vanskeligere å se - utenom på kvelden da magen står rett ut! Ler godt av det.. [:D]
Gleder meg forøvrig til å strutte litt mer da jeg synes gravidmager er flotte!

Jeg er nå 15 uker på vei, og kjenner ingen mage ennå. Snakket litt med jordmor om det og hun mente at det ville vel merkes rundt uke 18. Veldig individuelt selvfølgelig[:)]

Hei. Jeg er 12 uker på vei, og jeg har faktisk fått litt mage. Ikke mye, så det er nok bare mannen min og jeg som ser det. Kommer fremdeles i aller klær, men må av og til kneppe opp knappen i noen bukser. Jeg har tatt av 4 kilo, jeg da. Jeg har vært en del kvalm, og det har ikke gitt seg enda[:'(]... Er litt bekymra... Vær glad dere som har matlysten i orden!

jeg har fått ganske synlig mage[:D]

den er stor i forhold til l hva jeg hadde trodd.
er førstegangs gravid[:D]

Så får vi se den 16 aug på UL om det er flere enn 1 der inne...heheh
klem poca

Magen er visst her, iallefall ifølge venner og familie[;)] Selv føler jeg meg bare skikkelig kvapsete, og smått lubben... Tar meg selv i å titte nysgjerrig inn på mamma-avd på H&Mmen føler vel at det er litt tidlig ennå...?

hehe akkurat som meg du [:)] føler jeg har blitt mer lubben, andre sier det å.. også sniker jeg meg ofte inn på h&m for å se på mamma klær [:D] gleder meg så til jeg kan få kjøpt noen.. [:D]

Har allerede kjøpt gravidebukse. Ikke fordi magen er så veldig stor enda. Deilig at det ikke trykker og klemmer noe sted med den buksa. Har fått mage som synes i noen klær (om de ikke er løssittende). Har litt problemer med bekkenet så jeg vagger litt når jeg går. [;)]

Hei! Jeg er 16 uker i morgen. Min mage begynte å vokse i uke 13, og siden da har det gått litt raskt. Har en skikkeli kul på magen[:D] Måtte begynne med en mamma-bukse fast fra uke 14. De andre ble for trange i livet.

Jeg sitter jo egentli å svarer på et gammelt innlegg, men har vært på ferie..

de regner ut terminen på ultralyden ved å måle størrelsen på hodet , så måler de andre kroppsdeler for å se at allt vokser rett :)

Har fått litt mage. En bul under flesket.... Neida, det synes godt at det er noe på heving[;)]

Back
Topp