Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 16+4 og nå i påsken synes jeg bare d sa pang, så var ikke magen mulig å skjule som bare fleskemage lenger [emoji6] har lagt på meg fem kilo allerede og liker ikke det så godt [emoji51] har en følelse av at magen ikke hadde vist like godt om jeg ikke hadde noen kilo for mye [emoji6]
Jeg er 14+2 og her er det ingen tegn til mage! Kun oppblåst om kvelden Jeg synes egentlig det er ganske greit at den lar vente på seg jeg da. Jeg har heller ikke lagt på meg noe, så føler meg utvendig ganske lik som før graviditeten
Jeg har fått en søt liten kul på magen, men jeg vil ikke si jeg er tydelig gravid unntatt på kvelden. Hadde virkelig flat mage før, så jeg og de nærmeste ser stor forskjell
Her er magen begynt å bli veldig vanskelig å skjule. Skal fortelle det på jobb i dag, er så lei av å måtte skjule det. Blir godt å bare kunne "slippe magen løs" etter det [emoji4] er forresten 15+1 i dag.
14+4 og ser det veldig godt [emoji4] havner oppi en situasjon her forrige i uke hvor en dame fikk et illebefinnende og vi var en del mennesker som hjalp henne og en dame så "ser du er gravid så vær forsiktig så hun ikke sparker deg i magen" så ja det synes [emoji4]