Har magen kommet?

Jeg er 14+5 og er usikker på om det er babymagen som er på gang eller om jeg bare har blitt litt tjukkere.

Jeg er 16+4 og nå i påsken synes jeg bare d sa pang, så var ikke magen mulig å skjule som bare fleskemage lenger [emoji6] har lagt på meg fem kilo allerede og liker ikke det så godt [emoji51] har en følelse av at magen ikke hadde vist like godt om jeg ikke hadde noen kilo for mye [emoji6]

Er snart i uke 16 og magen har absolutt kommer [emoji4]

Ja, har fått en liten kul.. Tror det synes litt bedre enn på de fleste da jeg har 10 kg for mye fra før [emoji85]

Jeg er 14+2 og her er det ingen tegn til mage! Kun oppblåst om kvelden :D Jeg synes egentlig det er ganske greit at den lar vente på seg jeg da. Jeg har heller ikke lagt på meg noe, så føler meg utvendig ganske lik som før graviditeten ;)

Jeg har fått en søt liten kul på magen, men jeg vil ikke si jeg er tydelig gravid unntatt på kvelden. Hadde virkelig flat mage før, så jeg og de nærmeste ser stor forskjell

13+6 nå [emoji4]

Her er magen begynt å bli veldig vanskelig å skjule. Skal fortelle det på jobb i dag, er så lei av å måtte skjule det. Blir godt å bare kunne "slippe magen løs" etter det [emoji4] er forresten 15+1 i dag.

16+4 og folk ser det nå.. :)

14+4 og ser det veldig godt [emoji4] havner oppi en situasjon her forrige i uke hvor en dame fikk et illebefinnende og vi var en del mennesker som hjalp henne og en dame så "ser du er gravid så vær forsiktig så hun ikke sparker deg i magen" så ja det synes [emoji4]

Jeg ser det, men om man ikke kjenner meg er det kanskje ikke så tydelig, mer som bare litt lubben. 13+3

Er 16 uker i morgen og nå er det vanskelig å skjule den. Går i store gensere på jobb og ser skikkelig feit ut.

Back
Topp