Har magen kommet?

Morforførstegang2017

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg lurer på om noen av dere ser forandringer på magen? Har den begynt å bli større? Og hvilken uke kom forandringene? :happy:Jeg er i uke 11+0 og kunne så smått begynne å se endringer allerede forrige uke da magen min normalt er helt flat :laughing002
 
Ja:( uke 13, 2 gang da så kom fortere denne gangen
 
Ikke enda, venter i spenning. Jeg ligger hver kveld og kjenner etter for å se om jeg kan kjenne noe enda :p er 10+1 i dag :)
 
De som kjenner meg ser det. Fordi de vet hvordan jeg ser ut til vanlig. For andre ser det bare ut sol jeg har litt mage:) gleder meg til det blir skikkelig babykul:)
 
Er 13+3, og her er magen kommet :p men på meg så er det nok mest luft foreløpig, i og med at dette er førstemann :p
 
Er 11+5 å ser ingen ting, men jeg er litt lubben fra før av :)
 
Nå begynner den å komme 12+1 :p Er andregangs :p
 
Ja!! Fikk mage litt for tidlig synes jeg!! Har prøvd å skjule det til jul, men da må jeg i så fall gjemme meg fra familie og venner til da! Haha
 
Jaa! Herregud, skulle ha på meg en genser med glidelås i, som i utgangspunktet er ganske inntilsittende med lite stretch. Jeg slet med å få den igjen! :p Mannen måtte hjelpe meg, haha

Men altså, jeg ser ikke gravid ut, bare ekstra tykk :p
 
Ingenting her, men når jeg måler rundt med målebånd så har det kommet på noen flere cm, men ingenting vises :)
 
Masse luft, så noen ganger ser jeg høygravid ut Ellers ingen endring!
 
Kommet litt, men mest oppblåst ;)
Men ser at magen har forandret seg :)
 
2.gangs og nå i uke 11 er det tydelig at magen er større, selv på morgenen før frokost. Den blir ganske stor og vanskelig å skjule utpå dagen :p
 
Er nå 11+1 og her er magen, er gravid med andremann.
Her har vi nå fortalt det da jeg ikke greier å skjule det lenger..
 
De som kjenner meg ser det. Fordi de vet hvordan jeg ser ut til vanlig. For andre ser det bare ut sol jeg har litt mage:) gleder meg til det blir skikkelig babykul:)
Akkurat sånn med meg og, og det skal jo ganske mye til før de som ikke vet det tørr å spørre heldigvis :) men har dratt litt spørrende blikk etter meg da.. :hilarious:
 
Back
Topp