Har magen kommet!?

Gella

Gella
Hos meg kom den veldig tidlig enda det var første gang. Den har vert tydelig i flere uker, men nå er den veldig tydelig, spesielt om jeg har tettsittende klær. Jeg er nå 14+5. Var litt pinlig i starten, hadde jo ikke direkte flat mage før graviditeten heller, men nå er det bare gøy at det kan være så tydelig for andre også. Hva med dere!?

Ligger magebilde i bildetråden min og på våre voksende mager :)
Men føler den har stoppet litt opp nå :p er 14 fullgåtte uker idag :)

Her er magen ja :-) om den ikke skal synes så må jeg gå med store vide gensere :-p er 15+4 :)

Trange bukser i allefall;)

Den har begynt å komme her og. Men jeg går fortsatt i mine vanlige klær, og har ikke klær som viser fokus på magen. Vil ikke at det skal bli offentlig før etter ul. Men noen jeg har sagt det til sa "åjaaa, er du gravid ja. Syns du hadde lagt på deg sånn på magen;)" Så kan vel kanskje ikke skjule det så veldig mye lenger.

Jeg får være motpolen her jeg da ;P jeg føler ikke jeg har fått noe mage enda. Har måtte spise mer enn vanlig de siste månedene for å holde kvalmen i sjakk, så føler jeg har fått et lite ekstra fettlag nederst på magen, men det er ingenting som føles hardt inni der.. Er førstegang, og merker at jeg nesten begynner å lure på om det har stoppet opp der inne hos meg, spesielt siden noen andre til og med har kjent livstegn der inne! Men jeg prøver å tenke på at graviditeter er svært forskjellig fra person til person og fra gang til gang, og at magen kommer når den kommer ;)

Her hos meg har heller ikke magen kommet. Eller "fettmagen" som eg har hatt etter førstemann, viser litt bedre under klærna. SÅ den er vel kommet litt, men eg ser bare "fettmage", og på kvelden når eg er oppblåst!​
Men eg stresser ikke med det! Greit at det ikke blir alt for stort til å begynne med, så blir en lei magen før den skal bli lei ;) hihihi​

Jeg veit fortsatt ikke helt om jeg er oppblåst, blitt feit eller fått mage :p Jeg kan fortsatt holde den inne liksom.. Hvis jeg derimot ikke holder den inne, så ser det ut som jeg er en god del flere mnd på vei... Spist eller ikke spist... Jeg tror jeg bare har blitt tjukk jeg...

Har hatt mage en stund jeg også, er 14+5 her å, og er førstemann :) Andre ser det kjempe godt. Har alltid vært veldig spinkel, så veldig stolt av denna flotte magen :D

15 uker nå, og venter fremdeles på magen.... Synes den kan komme frem nå ;) Ser at folk ser veldig ned på magen min når jeg møter de! ;)

helt klet mage. 15 +2 i dag, og nå er d ganske klart babymage...

Jepp, er tredje gangg så fin liten kul her. Blir til og med bemerket av kolegaer, så nå er den skikkelig synlig:)

Det høres ut som om vi er vedig forskjellige alle ja!! Jeg har ikke vært kvalm i svangerskapet, iallefall ikke mer enn at jeg har holdt det i sjakk med å spise en frukt. Så appetitten har vært som før. Har likevel ikke lagt på meg foreløpig men siden magen er så tydelig tenker jeg at denne prosessen i kroppen krever mye energi og det er jo fint å tenke på:)

Back
Topp