Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har eg jo eit barn ifra før så magen har komt veldig tidlig denne gangen og nå kommer eg bare inn i ein av dongeribuksene mine og den er vanligvis altfor stor[:D] Vanskelig tid det å være imellom vanlige klær og mamma klær!
Magen kom ganske tidlig hos meg også. Allerede i slutten av 7 uke. Dette til tross for at jeg venter vår første.
Har allerede måtte pensjonert mange av buksene mine. Vurderer å gå til innkjøp av mamma bukser, men synes det er litt tidlig. Men rundt 17 mai tider har jeg vel ikke noe valg lengre.
Er nå 9 uker på vei
huff jeg har gått ned 4 kg siden jeg har vært så dårlig.. er det bare meg som har gått sånn ned eller?? jeg skal ha nr to nå, og hat fått en bitteliten kul på magen[:)][:)][:)]
Nei i dette svangersapet har eg ikkje gått ned i vekt, men gjekk ned 4 kg i forrige. Tar ingefær kapsler for kvalme denne gang og det har hjulpet meg veldig.
Her har det kommet litt mage ja!
Ikke så stor at folk rundt meg bemerker det,men jeg merker det på buksene mine. Må nok ut å kjøpe mammaklær ganske kjapt hvis det fortsetter i dette tempoet![:)]
Mannen har kommentert at d er komt litt mage her... å så går han og drar opp genseren min og stryker "på magen sin ja"[8D] hihi! rare mannen då..[:D] har miine vanlige bukser men må kneppe opp øverste knappen for at d ikke skal være ubehagelig da.... Er d normalt å få mage så tidlig?[:-] Har hørt at d ikke er d... har hatt ganske så flat mage fra før da... men er bare rundt uke 9...[8|]
Ja! Magen har definitivt kommet, men jeg føler meg mest som om jeg har spist en hamburger for mye. Litt sånn kvapsete..
Er i uke 11, men venter barn nr 3. Da spretter magen ut tidligere;-)
Men jeg bruker skjørt, så har ikke byttet så mange klær ennå.
Har ikke merket noe til magen ennda. venter nr 3 men er ganske stor fra de 2 forrige svangerskapene, saa det tar vel litt tid da! Er 10 uker om to dager saa magen kommer vel etterhvert! [:)][:)]
Har ikke fått større mage,føler bare den har blitt mindre[&:][&:] Har vært veldig dårlig,men vet ikke hvor mange kilo jeg har tatt av enda,er gravid med min tredje,men sist hadde jeg gått ned 7 kilo da jeg gikk høygravid,og første gang hadde jeg lagt på meg 1,5 kilo,så jeg er spent på hvordan det går denne gangen[:)][:)]