Har magen blitt stor??

x1xheiia

Flørter med forumet
Hvordan går det med størrelsen på magen da jenter? Har alle begynt med mammaklær, eller holder de gamle klæra ennå?

Jeg har investert i et par mammabukser nå, og synes de er helt ok. Får fortsatt på meg en del av de andre, men får fort litt panikk av at de strammer mer enn jeg liker! [:)] Gleder meg til det blir litt varmere ute, da blir det fort linbukser her i gården!

Nei magen den er stoooor, den. Føler meg som en flodhest av og til jeg, og kan ikke si jeg liker det helt. Synes magen er i veien når jeg bøyer meg, når jeg dusjer og uansett.... Men men.... all for the good cause... [:D]

Her er magen ganske stor, akkurat passe synes jeg..har brukt mammaklær siden uke 10 jeg[&:][8D][&o]

jeg er SVÆR allerede jeg. Diger visstnok. Den er litt i veien ja.. Har en mamma thights, men bortsett ffra det har jeg bare kjøpt stretchy kjoler og sånt. Har måtta pakka bort egne bukser i uke 12 ca jeg, magen og kiloene kom fort. Mamma er bestandig vill og sier jeg har så stooor mage.. :p

magen her er for stor til at jeg kan bruke vanlige bukser.. har ikke brukt mine vanlige på maaange uker... Her går det i gravid dongribukser og tights [:D] Kjøpte meg en kortere tights og en lin-pirat-bukse i går.. Greit å ha til sommeren [:D] 

Magen er GODT synlig.. Var ute hos pasienter for første gang på tre måneder i forrige uke.. Og så og si alle sa ikke hei til meg, bare strøk på magen min med en gang.. Demente og klare pasienter, virker som om alle er opptatt av sånt!

Det eneste som "plager" meg litt er når jeg skal opp av lave stoler og sofaer.. hehe... men jeg kreker meg opp [:)]

Forresten veldig koselig å ligge med magen inntill pappaen, spesielt når lille-prinsen har kick-boksing trening!

føler meg ikke STOOOOR nei[:)] Får på meg noen av de vanlige buksene mine, men jeg har alltid likt å gå i tights å sånn da[:)]
Synest jeg er mindre nå en når jeg gikk med Tuva[:)]

i følge alle andre er jeg vist kjempe stor.. hehe.. hææ skal du ikke ha før i august?? var sikker på att den kom i juni med den magen du har fått sier de fleste!!! men jeg bruker noen mamma klær å noen av de gamle buksene, ikke så mange jeg får på meg da[:)]

ORIGINAL: Diddij

Her er magen ganske stor, akkurat passe synes jeg..har brukt mammaklær siden uke 10 jeg[&:][8D][&o]

signerer denne, bare at mine bukser strammet flere uker før [8D]

Jeg synes magen min er akkurat passe. bilde i avataren ble tatt for 2 uker siden (i uke 22), og synes ikke magen er så mye større nå. 

Går i joggebukser som jeg har gått i til vanlig/og når jeg trente, vanlige gensere. har ikke kjøpt noe mamma klær. e ikke stor.
Mange ser ikke at jeg er gravid[:D]

Her har nok magen blitt stor ja[:D] ingen av mine bukser passer lenger så det går mye i taights, fine kose bukser og litt mammabukser nå fortiden[:D]

Brukt mammabukser siden uke 11 jeg .... Men er nummer to da, og magen kommer jo tidligere da. Ellers er den ganske stor, er iallefall det alle sammen sier [;)]

ORIGINAL: prikken82

Jepp, jeg er diger. [8D] Bare se!

Nyyydelig du er[:)]

Jeg har brukt mine egne tighte bukser i str 27 (Diesel) fram til nå (uke 22), men nå har magen begynt å komme litt, så da strammer det litt for mye i knappen enn det jeg gidder å gå med[:)] Nå framover blir det mye tights og lengre overdeler[:D]

Har fått mage, men syns ikke den er så veldig stor..de fleste sier bare at den ser fin ut heh :P typen sier "bollo" av og til, men er vel bare or gøy..[:D] har en mammabukse, men bruker noen av de vanlige ennå..
Sa til ei venninne at jeg er snart 24 uker på vei...det hadde ikke hun trodd, for magen er liten for å ha kommet så langt, mente hun..kjekt å høre da [:)]

ORIGINAL: prikken82

Jepp, jeg er diger. [8D] Bare se!

For et nydelig bilde!!

Tja, har bra med mage jeg også ja.. Får på meg noen av mine bukser enda, men har noen mammabukser som jeg bruker av og til. Bestilte meg mammashorts og diverse sommerklær i går på hm[:D]

ORIGINAL: angelou

Brukt mammabukser siden uke 11 jeg .... Men er nummer to da, og magen kommer jo tidligere da. Ellers er den ganske stor, er iallefall det alle sammen sier [;)]

Signerer denne jeg [:D]

Ja, stor mage her og begynnte så smått med mamma klær for ca 1mnd siden tenker jeg, nå orker jeg ikke de vanlige buksene lenger. Det var vel ca på samme tida på året jeg begynnte med mamma tøy sist gang også og Henrik er født i mai så her gruer jeg meg til sommeren (men sist ble det alltid komentert at jeg var liten så det er kanskje ikke så ille).[:)]

Back
Topp