Har magen blitt mindre? :/

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
Disse bildene er tatt med 8 ukers mellomrom. Det første bildet er tatt for 9 uker siden, det andre er tatt for 1 uke siden

Den trenger ikke nødvendigvis å ha blitt mindre. Bare det at du har på andre klær kan gjøre at magen får en helt annen form/størrelse på bilder. Samt at de er tatt fra litt forskjellige vinkler, noe som også spiller inn på hvordan magen ser ut :-)

Finnes mange logiske grunner til at magen ser mindre ut , så trenger ikke å bekymre deg :-)

På det første bilde er du kanskje litt oppblåst, for babyen tar vel ikke så stor plass i uke 14? Og da er det helt naturlig at magen jevner seg ut litt etter hvert, oppblåsthet går ned og baby går opp ;) Og som sagt over her, vinkler og klær har alt å si på bildetaking, jeg sliter også med å få frem virkeligheten på bilder :)

Min mage varierer VELDIG med tanke på størrelse og form, så det er nok ingenting farlig eller unormalt =)
Min mage kan være nesten ikke eksisterende en dag, mens dagen etter ser jeg høygravid ut =)

Tror bare det skal være sånn rett og slett =) Hos meg kommer det an på hvor mye jeg har spist også - for om jeg er skikkelig stappa pølse (som jeg var på julaften...) så er magen HUGE!!

Og i forhold til de 500 kaloriene du får i deg - så tar babyen det den må ha uansett, så det skal du heller ikke tenke på =)

Den har blitt mindre ja, men det er jo ikke livmoren som krymper. Og noen får ikke i seg noe som helt de første månedene. Babyen tar det den trenger. Jeg hadde vært superglad jeg om jeg hadde gått ned i vekt i graviditeten.

Back
Topp