har magefølelsen stemt ift kjønn?

lille<3

Blir kjent med forumet
Dere som har fått vite kjønn, har det stemt med hva dere har tenkt i forkant?
Jeg tror gutt selv, men alle andre tror det er jente. Siden dette svangerskapet er så annerledes enn det første. Vi har gutt fra før av så det hadde absolutt vært koselig med jente, men følelsen er fortsatt gutt.

Her trodde jeg det var gutt, og det viste seg å være rett:)
Mamma, jeg, svigersøster, kusine og min beste venninne trodde gutt. Svigermor, svigerfar, min søster og mannen trodde jente. Selv om mannen alltid sa han om lille pøbel før oul:p

Trodde gutt og det var gutt. Alle andre rundt meg trodde jente

Hadde ingen skikkelig magefølelse, men svangerskapet var helt ulikt gutta sine, så tenkte jente. Jente viste det seg å være på UL også:-D

Hadde ikke noe magefølelse på det :-)
Men de nærmeste i familien trodde det ble gutt (eller de ønsket seg vel mest en gutt, siden det er veldig få gutter i familien) og den blivende pappa trodde det var en jente. Var samboeren som fikk riktig. Er en liten prinsesse som gjemmer seg i magen, og det beste av alt var at hun er frisk og jordmor så ingenting som var galt! :D

Jeg var sikker på det var jente, nesten så jeg begynte å handle inn i rosa. Svigermor var så sikker på at det var gutt at hun hadde allerede begynt å strikke blått vognteppe. Heldigvis kjøpte jeg ikke noe da det viste seg å være en gutt på oul, det var vist ingen tvil fra jordmor sin side! :Heartblue

Hadde ikke noe følelse, men har gjettet gutt hele tiden. Mest fordi at det har vært gutteboom i familien de siste 10 årene! Tenkte også at det var gutt fordi jeg ikke har vært noe dårlig, og at kulen på magen ser typisk guttete ut. Men så var det altså mest sannsynlig jente på OUL, så jeg ble overraska ;) Digger at hun er så snill med meg! :D

Vi har trodd gutt hele veien, og OUL viste veldig tydelig gutt. Kjempestas med en lillebror (gutt nr.2). :Heartblue:Heartblue

Har drømt at det var gutt, og de få gangene jeg har drømt at det ble jente, har vi i drømmen hatt en eldre gutt fra før (dette er første barnet vårt). Alle bortsett fra en av brødrene mine og min mor trodde gutt. Min mann håpet og trodde det var en gutt. Og det var det :Heartblue

Ja! :-) Jeg har vært ganske så sikker på jente helt siden jeg fant ut jeg var gravid denne gangen og det stemte.

Stemte på førstemann også, da var jeg ganske sikker på at det var gutt. Men med gutt nummer 2 hadde jeg ingen magefølelse overhode...

Trodde det var gutt helt istarten, men så snudde den følelsen seg og jeg fikk jentefølelse, alle "tester" og horoskop på nettet sier jente, og det gjorde også ultralyden (dog turte hun ikke si noe 100% sikkert men) så for meg stemte egentlig magefølelsen, nå gjenstår det bare å se fremover om det stemmer helt sikkert :)

Forje svangerskap var jeg helt sikker på at det var gutt, men det viste seg å være ei jente på ul ;) Denne gangen hadde jeg ikke noen magefølelse. Men mannen min og resten av familien trodde det var gutt, og det viste seg å være gutt på ul ;)

Eg har drømt om at det var en jente. Men har trodd at det var en gutt. Og i tillegg har sambo snakket om den lille som "han" i flere uker :) på ul så jeg det tydelig før legen sa det at dette var en gutt :Heartblue

Jeg var overbevist om at den var jente de 12 første ukene. Så begynte jeg å bli litt usikker. Oul viste en liten gutt:Heartblue

Har drømt at det var gutt, og de få gangene jeg har drømt at det ble jente, har vi i drømmen hatt en eldre gutt fra før (dette er første barnet vårt). Alle bortsett fra en av brødrene mine og min mor trodde gutt. Min mann håpet og trodde det var en gutt. Og det var det :Heartblue
Så gøy! Jeg drømmer også mye om kjønn. Ser ikke at det er en babygutt, men jeg er mye sammen med en kul 10 åring i drømmene mine. Jeg begynner å lure på om det er en gutt inni der, og ikke ei jente som jeg har trodd hele veien. Er jenteboom i vår familie, så tenker det er ei jente :)

Så gøy! Jeg drømmer også mye om kjønn. Ser ikke at det er en babygutt, men jeg er mye sammen med en kul 10 åring i drømmene mine. Jeg begynner å lure på om det er en gutt inni der, og ikke ei jente som jeg har trodd hele veien. Er jenteboom i vår familie, så tenker det er ei jente :)

Ja, første gang jeg drømte så var det en gutt på kanskje 8-10-år :)

Back
Topp