Har mageboaren sysken?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Her har mageboeren en storebror som er nesten 14 år når baby kommer :)
Storebror vet allerede om baby, han låner ofte tlf min, og siden jeg er så mye her inne + apper og grupper, og vi hjemme snakker mye om baby, så ville jeg fortelle det før han fant ut av det via tlf eller noe. Han ble glad, men bekymra for om baby må dele rom med han, om han kan få lås på døra så baby ikke rører Playstation osv :laughing002 men han skal også ta med baby i russebilen om 5 år sier han, og det er vel kjærlighet nok fra en tenåringsgutt det :love017

Kommende storebror her er vil være bare 19 måneder, nesten 20, når bønnespira kommer - så kommer vel ikke til å si så veldig mye før det nærmer seg.

Storesøster blir 7 i sommer, hun får ikke vite noe før etter uke 12.
Storebror blir 10mnd i mai, så han tror jeg ikke ville forstått så mye av det samme hvor mye vi hadde fortalt han det.:dummy:

Vi forteller de fleste i uke 12 ca, eller etter UL som vi har rundt den tiden. Forteller storebrødrene på 3 og 5 da også. Han på 5 har begynt å spørre etter søsken, så han blir nok veldig glad!

Ett søsken på 4, har smått fortalt det, men angrer litt, fordi det kan jo gå galt fortsatt:smiley-angelic008:schocked028

Skal på ultralyd på mandag, så kanskje jeg roer meg litt ekstra da? Blir godt å se hjerte hvis det er noe der! :)

To storesøstre som vil være 10 år og 21 mnd når babyen kommer. Forteller det etter uke 10/12 :)

Ingen søsken her heller. Men håper veldig på at det går bra med lille i magen og at den en gang kan få søsken :Heartred

Vi har ei jente som vil være 5 år når bønna melder sin ankomst Hun har riktignok en annen pappa, men er man søster - da er man søster ❤️ Hun vet om baby og gleder seg stoooort ❤️❤️

Vi har to puser som blir storebror/søster :p Men de er ikke helt overbevist enda :D Magen min er skumle saker

Back
Topp