Har målt hcg. Tvillinger?

Kakkelhøns

Glad i forumet
Mailykke 2018
Augustbarna 2021
Jeg har målt HCG. Prøvene er tatt på nøyaktig samme tidspunkt med to dagers mellomrom.

18 dpo: 1323
20 dpo: 3233

Jeg er kjempeglad for stigning, men så plottet jeg inn tallene i en sånn der Hcg kalkulator og fikk dette
screenshot_20170831-085814-png.231473

Høy sannsynlighet for tvillinger!! Jeg har helt noia nå! Hvordan kan jeg klare to barn? Min bestemor fikk tvillinger 2 ganger, og jeg har ikke ønske at det skal skje meg. Jeg har ikke barn fra før, og var så innstiltpå ett liksom. Hjelp.. er det noen som har erfaring med høye hcgverdier, og det bare var ett barn?
Eller kan det være noe annet, feks blæremorla?

Ps: det er helt sikkert fint å få tvillinger altså, jeg får bare helt panikk av tanken.

Med min nr 3. Hadde jeg veldig høye verdier. Tok hcg prøve i slutten av uke 4 begynnelsen av uke 5. Mine verdier lå på 35.000. Noe legen sa var veldig høyt. Men var kun en.

Jeg hadde disse hcg målingene og venter tvillinger: (hvis det er noen hjelp)

12dpo: 140hcg
14dpo: 356hcg
15dpo: 480hcg
18dpo: 1280hcg
27dpo: 25.000hcg

aef6e748e2c612baead6b2c3a8bd1e32.png
4e2c5a871fc8f5347c1e33e7f2bb1f08.png

Det er jo vanlig med ca dobling annen hver dag. Her er det jo ikke laangt ifra det. Tror du kan slappe av :)

men du kan være genetisk disponert for tvillinger da, om din mormors barn var toeggede.

Jeg hadde veldig høye hcg verdier 14 dager dpo, det er bare en inni her.

Jeg målte ikke hcg mer enn en gang, men om cbd stemte så hadde jeg ca samme økning som deg. Og jeg kan faktisk høre hjerteslag med doppler to steder i magen nå.
Men ifølge ul så er det bare en inni der :)

Blir spennende å se hos deg da.
Og gratulerer med spire [emoji173]

Jeg har målt HCG. Prøvene er tatt på nøyaktig samme tidspunkt med to dagers mellomrom.

18 dpo: 1323
20 dpo: 3233

Jeg er kjempeglad for stigning, men så plottet jeg inn tallene i en sånn der Hcg kalkulator og fikk dette
screenshot_20170831-085814-png.231473

Høy sannsynlighet for tvillinger!! Jeg har helt noia nå! Hvordan kan jeg klare to barn? Min bestemor fikk tvillinger 2 ganger, og jeg har ikke ønske at det skal skje meg. Jeg har ikke barn fra før, og var så innstiltpå ett liksom. Hjelp.. er det noen som har erfaring med høye hcgverdier, og det bare var ett barn?
Eller kan det være noe annet, feks blæremorla?

Ps: det er helt sikkert fint å få tvillinger altså, jeg får bare helt panikk av tanken.

Jepp! Det var det her :) ble sendt til tidlig UL og kunne fort konstatere to fostersekker og to plommesekker :) en gikk desverre i grunne uke 9+4.

Men i neste graviditet hadde jeg også over gjennomsnittet i HCG verdier, ble igjen sendt på tidlig UL og kun et foster. Spennende da [emoji177]

Jepp! Det var det her :) ble sendt til tidlig UL og kunne fort konstatere to fostersekker og to plommesekker :) en gikk desverre i grunne uke 9+4.

Men i neste graviditet hadde jeg også over gjennomsnittet i HCG verdier, ble igjen sendt på tidlig UL og kun et foster. Spennende da [emoji177]

UPS.. så oppdateringen din nå [emoji85] gratulerer uansett [emoji177]

Du må jo ikke sammenligne det å få tvillinget før med tvillinger nå. Å få tvillinger er fantastisk. Dobbel velsignelse[emoji173]️ Dobbel glede[emoji173]️ dobbel jobb og dobbelt så mye kjærlighet[emoji173]️
Oppfølging og forutsetninger etter svangerskap er helt forskjellig nå kontra da[emoji4]

Back
Topp