Har lyst til å vise dere... :) *bilder*

^Yakine^

Glad i forumet
Vel.. Jeg har lyst til å skryte av meg selv. Det jeg har gjort for meg selv i året som har gått, er å ta vare på meg selv... Hvor mange kg jeg har gått ned, vet jeg ikke. Men det er nok noen[:)]
Iallefall... Håper noen vil se bildene, og ser forandringa... [:)]
Her er fra jula 08...

Også i 08

Feb/mars 09

også i feb/mars 09

Nå i jula 09

Også i jula09 [8D]

Se på den hotte dama![:D]
Du stråler jo! Godt jobba Yakine. [:)]

ORIGINAL: McBaby

[:D][:D]

Det vises veldig godt! [:D] Du har vært kjempeflink! [:D][:D] Pena! [:D]

Hva har du gjort for å gå ned?

Takktakk! [:)][:D] Ganske stolt selv[:)]
Jeg har begynt på spinning. Som oftest 2-3 gngr i uka, + at jeg er med på GymPump og CorePuls 2 gngr i uka.[:)] De ukene jeg har Sofie blir det jo ikke alltids tid til trening, men jeg prøver jo å skaffe meg barnevakt da.

Spinning ja.. skal begynne med det snart jeg også, når bestevenninna mi starter på senteret. Tør ikke gå alene nemlig! [;)]

ORIGINAL: McBaby

I know - har jo sett det på face også. du er hawt! Grr

Nydelig er du!!!!! Du har vært kjempeflink!!!!

ORIGINAL: Delia

Nydelig er du!!!!! Du har vært kjempeflink!!!!

Jeg kan endelig gå på vanlige butikker og kjøpe meg klær! Og jeg trenger ikke de største str mer... [:D]

Bra jobbet yakine[:)]- keep up the good work[:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

Spinning ja.. skal begynne med det snart jeg også, når bestevenninna mi starter på senteret. Tør ikke gå alene nemlig! [;)]

Nydelig ja, Yakine. Godt jobbet!!

Skrållan: Spinning er super trening om man vil gå ned altså. Særlig om man i tillegg trener noe styrke ala BodyPump osv.

ORIGINAL: Looney

Skrållan: Spinning er super trening om man vil gå ned altså. Særlig om man i tillegg trener noe styrke ala BodyPump osv.

Takk Looney! [:D]

Ja, det er knall! Og SKITHARDT i starten... [8D][:D] Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har møtt Mannen med ljåen! [:D]

Åååå, I`m so jealous[:D] Kjempefin var du!!!! Ser lett forandringa der ja!

ORIGINAL: Looney

Huff, er vel bare å hive seg med på spinning da... er egentlig mer step-jente jeg, men klarer vel å skvise inn litt spinning også. Styrke og pump trener jeg fra før [:)]

Så utrolig flink du er, kjempebra jobba [:)][:)]

Back
Topp