Har lyst til å flytte...

januarjenta

Betatt av forumet
ned til sola eller klepp eller noe slikt... Virker som at alle dere mammaer der nede er så sosiale å koslige! jeg vil også være med på treff hjemme hos s. reve....!![;)] litt misunnelig her jeg sitter kjenner jeg!!![8D]

Vi er sosiale og koselige her nede på Sørlandet også [:D] hehe

hehe...er sikkert mange som er sosiale...men får jo helt lyst til å flytte bare av å lese her inne...[;)] Ikke mye aktivitet her jeg bor for å si det sånn...

Har også lyst å flytte!!! Skal på visning på onsdag, så krysser fingrene for at det er noe som passer oss!!!

Jeg er jo derimot heldig som får være med (håper i hvert fall at jeg får være med flere ganger[;)]) i det sosiale og koselige her nede på Sørlandet. Må si det var mange koselige mammaer som var med på treff når jeg var med.

hmm...da legger jeg til sørlandet på listen over steder jeg kan tenke meg å flytte til...[:)]
Har uansett sånn litt planer om å flytte før permisjonen min er over pga jobb å slik... Stavanger og Kristiansand står høyt på ønskelisten om det er mulig å få jobb da..[:D]

Jeg bor på Sørlandet, og det er mange koselige januardamer her. I mai flytter vi hjem til Egersund, så da håper jeg jeg får joine damene fra Jæren[:D]

Men håper vi får med oss ett treff eller to her på Sørlandet før vi flytter.

Stavanger og omegn er en flott plass å bo.. muligens litt dyrt! Men kjempe flott [:D] Vi har kjempe kjekke treff! Å så snillt av S.Reve å invitere oss hjem dit!! [:D]
Hvor bor du da?! [:)]

Sunnmøre. Laaangt inni enden av en fjord...[&:] ikke mye sosialt som skjer her, å ikke virker det som at noen har interesse av å være sosial heller[:(]

så hyggelig du kunne tenkt deg det da! [:D] bare å komme hitover [;)][:D] hvor bor du nå?

kjedelig at det skal være så stille da.. hmm.. hva med å slå sammen et jan-feb treff, så kanskje dere kunne blitt en liten gjeng der du bor nå? [:)]

IdaTh: Stavanger og omegn er en flott plass å bo.. muligens litt dyrt! Men kjempe flott Vi har kjempe kjekke treff! Å så snillt av S.Reve å invitere oss hjem dit!!
Hvor bor du da?!

Hvorfor dyrt?

Hvis vi slår sammen fra oktober til februar ville vi vel blitt hmmm....6 stk kanskje...men det er om ALLE kom, og det er nok ikke veldi sannsynlig. Har faktisk prøvd å få til et treff, men interessen var ikke akkurat stor... 

ORIGINAL: januarjenta

IdaTh: Stavanger og omegn er en flott plass å bo.. muligens litt dyrt! Men kjempe flott Vi har kjempe kjekke treff! Å så snillt av S.Reve å invitere oss hjem dit!!
Hvor bor du da?!

Hvorfor dyrt?

Blir Stavanger for dyrt, er jo Jæren veldig fint. Og Egersund er kjempe fint[:D]
Men broderen min bor i Sandnes, de har en del i ett rekkehus på rundt 140 - 150 kvadrat (tror jeg). Det kjøpte de for rundt 3 mill om jeg ikke husker helt feil. Til sammenligning bygger vi helt nytt nå, øveste del av en tomansbolig. 156 kvadrat i boareal, og vi tar opp lån på 2,3. Da regner vi med å handle inn møbler og sånn for det også. Dette er i Egersund da, som ligger en liten time sør for Stavanger.

åja...er jo slikt som er greit å vite for en ukjent person! sitter å ser på boliger på finn å slik, meen er jo så mange forskjellige områder, og jeg har jo ikke peiling på noe som helst i det området![8D]

ORIGINAL: januarjenta

Hvis vi slår sammen fra oktober til februar ville vi vel blitt hmmm....6 stk kanskje...men det er om ALLE kom, og det er nok ikke veldi sannsynlig. Har faktisk prøvd å få til et treff, men interessen var ikke akkurat stor... 

såpass ja, da blir det fort kjedelige dager [&:] bor på klepp jeg, veldig barnevennlig kommune i grunnen - og her er ikke prisene dyttet så aaaalt for høyt opp enda.. landlig, men 10 minutter til sandnes - 20 min til stavanger - det er ikke så ille [:)] egersund har jo gode togforbindelser, og bygges mer og mer ut har jeg skjønt også - liker meg godt der, men kunne vært mer spiseplasser, cafeer og slikt [:)]

ja...blir kjedelig i lengden... Ønsker å bo en plass der jeg kan gå tur med Era i vog å treffe mennesker... evt bare sende en sms til noen å høre om det passer med kafebesøk eller noe sånnt...!=)

ORIGINAL: S.Reve

Kom hit så skal du også få være med [:D][:D]
Er ikke noe særlig billigere på klepp enn sandnes lenger,må opp i 3 mill for og finne noe som er større enn rekkehus hvertfall,men er ikke umulig [:)] Så koselig Becky,da vil vi veldig gjerne ha deg med! også kan vi komme til egersund på treff [:D]

Jeeii!! Inviterer gjerne på treff til Egersund, men må først få huset ferdig, for tror ikke mamma vil ha alle sammen hjemme hos seg (vi skal bo der til vårt hus er ferdig). Men vi blir forhåpentligvis ferdige og innflytta i juni, så da skal jeg invitere[:)]

Bolig er vel svindyrt uansett nå...iallefall om man vil bo i litt siviliserte strøk![8D] meen jeg har iallefall fått nok av bygdelivet for en stund tror jeg! Vil en plass der det iallefall er en kafe hvor jeg kan gå å få kjøpt meg en kaffe mocca! Her er det 1 times kjøring til nærmeste sted hvor jeg kan kjøpe det...å da er jo sjarmen litt borte på en måte...[8D]

Back
Topp