Har lyst på

Maiå

Gift med forumet
Vaffler ny laga vaffler mmmm
Tror eg må laga det nå[:D]

ORIGINAL: Maiå

Vaffler ny laga vaffler mmmm
Tror eg må laga det nå[:D]

usj, det hørtes kje gått ud. men lakris derimot, nam. #kjører bort på butikken for å kjøpe lakris #

Huff, ja, det hørtes godt ut. Med jordbærsyltetøy og rømme på. Høres fristende ut det ja ...
Lakris høres heller ikke så værst ut..
Jeg har matdilla som aldri før jeg. Har lyst på alt som er usundt nesten, prøver å begrense meg , men ikke alltid lett. [:D]

ok..jeg blir bare kvalm av å tenke på mat..æsj![:'(]

Ja, grøt er godt, spesielt rømmegrøt , med masse smør sukker og kanel :) Ikke sååå lenge til sankthansaften, da blir det rømmegrøt da [:D]

hehe..morro å lese[:D]

har hatt lyst på kebab lenge nå, og idag fikk jeg det endelig!
men alt kom i retur[:'(] no more kebab her gitt!

ORIGINAL: S.Reve

haha puusen!!Også var du ikke på fylla engang når kebaben kom i retur,hehe!!

[8D] huff, nå begynte jeg å tenke på det og. æsj!

Kan isje laga någe hadde jo ingen ting i skap og skuffer[:(]

Oboy er det nye her i gården! Og dundre drops! [:D] Stakkars babyen min, får bare sukker i seg nesten! Bra det er masse god frukt i butikken også!

åå gleder meg til i morra, da er det vaffler på jobb [:)] Er det hver fredag, røre blir satt frem ca 9 og så er det bare å gå og steke! mmm
Har litt dilla på jordbær om dagen jeg da, så friskt og lett! og selvfølgelig sjokoooolaaaade! Men dumme samboern har bare bitt seg tak i et par ting og det er spis så lite søtsaker som mulig... At jeg er trøtt hele tiden DET skjønner han ikke helt.. men han lar meg sove da [:)]

Vaffler.. :slafse: 

Back
Topp