Har lyst på ny piercing

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Så er det noen som har bilder av div piercinger`? vil gjerne se hvor dere har eller bare fortell hvor du har din!

Jeg har hatt omtrent over alt..nå er det kun en i tunga og en tragus(vil du se åssen tragusen ser ut er det på bloggen min: tragus) de jeg savner mest av de gamle er den i leppa(liten ring som lå helt inntil) og de i brystvortene..

Mange fine i leppa syns jeg så mulig jeg ender opp med det

Jeg har 8 mm hull i øret, der har jeg en stein tvers gjennom. Ellers et hull i navlen som jeg aldri bruker lenger. Min ene søster har de overalt :-p Jeg klarer meg med lite.

Madinka skrev:
Jeg har 8 mm hull i øret, der har jeg en stein tvers gjennom. Ellers et hull i navlen som jeg aldri bruker lenger. Min ene søster har de overalt :-p Jeg klarer meg med lite.

Har du bilde av den i øret?

Navlen kan jeg bare glemme nå..hehe, den ser ikke ut for å si det sånn

Har den som heter Daith:

Jeg er strålende fornøyd :) Men må innrømme at det var vannvittig vondt å ta den :P Er noen mm med brusk der liksom :)

Rebecca85 skrev:

Madinka skrev:

Har ikke bilde, dessverre. Pc-en vil ikke mer enn litt nettbruk for tiden, og får ikke lastet opp bilder fra kameraet. Må visst kjøpe ny.. :-/

Men det er en turkis, og den har små silikonringer på begge sidene for å holde den på plass.

Den i navlen hadde ikke funker uansett hos meg nå heller altså. Begynner å bli rimelig "navleløs" nå :-D

spirrevippvipp skrev:
Har den som heter Daith:

Jeg er strålende fornøyd :) Men må innrømme at det var vannvittig vondt å ta den :P Er noen mm med brusk der liksom :)

Kan tenke meg den var vond ja tragusen er kjent for å være vond men de satt på en klemme som var ganske vond og dermed kjente jeg ingen ting til stikket og når de tok av klemmen var det såvidt litt ømt bare

Madinka skrev:

Rebecca85 skrev:

Madinka skrev:

Har ikke bilde, dessverre. Pc-en vil ikke mer enn litt nettbruk for tiden, og får ikke lastet opp bilder fra kameraet. Må visst kjøpe ny.. :-/

Men det er en turkis, og den har små silikonringer på begge sidene for å holde den på plass.

Den i navlen hadde ikke funker uansett hos meg nå heller altså. Begynner å bli rimelig "navleløs" nå :-D

Så dumt, hørtes fin ut den er det en form for "tønne" i øret liksom?

Back
Topp