Har lyst å så ugress på tomta til naboen

OH RLY?

Forumet er livet
vi har noen skikkelig sure naboer, de er ikke samarbeidsvillige i heletatt og gidder ikke snakke med noen av naboene sine...greit nok det da i grunn, men når man skal bygge ny garasje (fordi den gamle holder på å ramle sammen) og de setter seg på bakbeina med klagebrev fullt av usakligheter når de faktisk har bygget ut tomta si flere meter over hvor grensa egentlig går blir jeg irritert.....

ser ut til at vi får bygge garasjen der vi vil ha den men seff tar ting mye lenger tid når de skal drive å skape seg.... de nekta å ta imot byggevarsel til og med så vi måtta bruke penger på å sende rekomandert til dem selv om de bor i nabohuset.

skal sies at kona i suringhuset rygga på bilen vår i fjor, og de er dritsure på oss da (logisk?) fordi de mente det var delt skyld selv om den som rygger har vikeplikt. skremmende fordi det går masse barn forbi det punktet hu traff bilen vår på, hun hadde jo ikke sett dem om hu ikke så meg liksom....

uansett, må buse ut med litt irritasjon fordi ting tar så lang tid og hormonene mine vil ha ny garasje i dag!!!!

*knurr*

har lyst å løpe over i hagen demmes å spre litt mosefrø eller lignende midt på natta, men skal selvfølgelig ikke gjøre det da....selv om det frister[8D] de er hagefolk serru, bruker mange timer i hagen sin som er flere meter over tomtegrensa dems, og inngjerdet og alt sånt....blæ...

Haha
Gjør det !!!! [;)]
Ta med deg noe løvetannspirer på natta og plant i vei !!!
Da hadde du følt deg mye bedre [:D]

ORIGINAL: Lykkepia

Skjønner godt at du er frustrert og jeg håper det ordner seg snart!

Desverre kan ting ta lenger tid enn man vil at det skal ta. Håper de forstår at garasjen skal opp og at uansett hva de sier så skal den opp. Dere har jo garasje fra før , så det kan jo ikke være så ille at det kommer opp en ny! Det er jo tomta deres :)
den blir snudd 90 grader og plassert litt lenger ned enn den forrige, og på grunnlag av det mener de at de får MINDRE utsikt når de skal kjøre inn på sin tomt da(selv om de i realiteten får 2meter bedre utsikt), og at all usikten dems kommer til å forsvinne (den spennende utsikten de har av å se inn verandadørene våre og inn på stua vår) og at sola forsvinner (mellom 5 og 8 om morgenen) så det er jo kriiiiise der vettu.[8D]

ORIGINAL: helen 79

Haha
Gjør det !!!! [;)]

[:D][:D][:D][:D] løvetann ja, det var lurt!!!! å brennetue kansje? hadde vært genialt[:D]

får noen teite naboer... ta me litt frø å strø på d som går over grensen.. d er jo egentlig ikke dis området... hihi eller så kan jo du gi beskjed til dem at visst du ikke før bygge garasje så ringer du til kommunen å sier at di må fjerne hagen sin... 

ORIGINAL: lena89

får noen teite naboer... ta me litt frø å strø på d som går over grensen.. d er jo egentlig ikke dis området... hihi eller så kan jo du gi beskjed til dem at visst du ikke før bygge garasje så ringer du til kommunen å sier at di må fjerne hagen sin... 

holy crap, har helt glemt å skrive at vi har egentlig 4m kommunal sti gående mellom tomtene våre, og at det er 3m inn på den kommunale tomta de har bygd hage med gjerde og mur da, sorry!!!! uansett da, vi får ikke sette opp garasjen der den sto tidligere fordi den er en halv meter over kommunalgrensa (stått der siden huset ble bygd for 20 år siden). og mye av stien som er kommunal har havna på tomta vår av en eller annen grunn...
kommunen vet at de har gjort dette, har seff sagt ifra[8D] men tror ikke de kommer til å gjøre noe med det, snakk om forskjellsbehandling...

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Haha
Gjør det !!!! [;)]

[:D][:D][:D][:D] løvetann ja, det var lurt!!!! å brennetue kansje? hadde vært genialt[:D]

Skvalderkål er helt umulig å bli kvitt. Formere seg som bare det.
Listeriasneglen er også et mareritt. Men den kan jo komme til deg også...
Jeg kunne blitt en svært vellykket hageterrorist ser jeg
GO GIRL[;)]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

Haha
Gjør det !!!! [;)]

Skvalderkål er helt umulig å bli kvitt. Formere seg som bare det.
Listeriasneglen er også et mareritt. Men den kan jo komme til deg også...
Jeg kunne blitt en svært vellykket hageterrorist ser jeg
GO GIRL[;)]

Back
Topp