Har litt lyst på desember baby!!

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Hei! Jeg har jo termin 4. Januar (etter UL). Storebror kom 19dager føre termin. Så babyen kan jo komme når som helst, ingen ting overasker meg! Har hele tiden tenkt at jeg vil ha i januar fordi det er mest praktisk med tanke på skole gang og slikt. Også hører man jo mye at det ikke er morro å ha bursdag sist på året?

Meeen så begynner jeg jo å tenke da! Tenk så koslig å få babyen føre julaften, å kunne tilbringe jula sammen med BEGGE barna mine<3
Også likere jeg tanken på å får i 2012 og ikke 2013! Aldri likt talle 13 :P
Han kan jo faktisk kommer fra ca 16 Desember.. Det velger han jo selv, hehe

Hva er deres tanker om desember barn??
 
Jeg elsker desember! Beste, koseligste mnd i året, så jeg liker at han kommer i desember :) Forhåpentligvis før julaften :) Har termin 12.12
 
Jeg ELSKER desember selv. Er så utrolig koslig overalt. Er en spesiel stemning med jule pynt og julelys og alt som følger med<3>
 
Jeg er født 3. januar og har alltid vært eldst i klassen. Har ikke hatt noen "problemer" med det, tvert imot. Ble nok sett på som litt mer voksen enn mange av de andre og dermed ble det mange år med elevråd og sånt på meg, men det var null stress!
Hadde vært interessant å vite om det samme hadde skjedd om jeg ble født en uke tidligere:)
Jeg har termin 12.12., og jeg må helt ærlig si jeg håper hun kommer den dagen. Kul dato, da! 
Hun kan i teorien komme i november, og om så skjer får vi kanskje en litt roligere jul enn om hun kommer på overtid. Men allikevel, er utrolig glad i førjulstiden, så det å vente sitt barn på den tiden av året er bare stas! Blir en spesiell jul uansett! Og det GLEDER jeg meg til!
 
Koselig å få baby i desebmer:-D for 15 år siden hadde jeg termin 3. Des. Hun kom i nov. Men så koselig det var og ha et søtt lite nurk på fanget da pakkene skulle pakkes opp:-) Nå har jeg termin 12. Des . Kult om han kommer på den datoen da:-) jeg er selv født sent på året og har ikke opplevd det som negativt.
 
må si at jeg synes desember var litt dårlig timing her i huset...misforstå meg rett, jeg er VELDIG glad for at jeg er gravid...men er vanskelig med tanke på ikke rett på barnehageplass...pluss at det alltid er så mye som skal ordnes før jul...litt kjedelig om bursdagsgaver alltid blir slått sammen med julegaver liksom..eller ingen har tid å komme i bursdag...

...meeen når det er sagt, så blir det det man gjør det til. Vi får være flinke å gjøre bursdagen spesiell likevel...og desember er en veldig koselig måned da!.. :) Blir superstas med nytt lite nurk til jul!.. (Så lenge jeg slipper føden/barselavd i selve jula!..har TUL 18/12..dvs overtid og igangsetting fra 25.!..)
 
jeg har termin 15.desember, har tenkt tanken at det hadde vært morsomt med baby i januar. men slo den tanken fort fra meg egentlig, for det er jo mye bedre å bli ferdig med alt før jul, så kan vi alle sammen slappe av og kose oss i jula som en familie :) 

men med termin 15, så kan det jo hende at gullet lar vente på seg til vi er inni jula :) men det får bli som det blir, den kommer ut når den vil :) 
 
Jeg hadde først termin 24 desember, men ble flyttet til 12 januar etter UL. Forrige gang fikk jeg 17 dager før termin, så er jo en liten mulighet for at det blir desember her også!
Er selv født i desember og har aldri hatt noen problemer med det, syntes desember er en super koselig mnd, så har et lite håp om at gutten vår vil komme i desember ;) Men koselig med januar også da =)
 
Jeg har bursdag i desember selv (5.) og det er akkurat langt nok unna julaften til at jeg vel nesten aldri har fått slått sammen jule- og bursdagsgaver. Husker jeg syntes det var litt kjedelig at jeg ikke hadde bursdag på sommeren (broren min har det, og han fikk alltid så kule sommerleker, jeg fikk liksom bare vinterleker dobbelt opp :)).

Minsten her har termin 9. desember og jeg har mer eller mindre blitt lovet at jeg ikke skal gå mye på overtid (gikk nesten to uker over sist), så da kommer han nok i løpet av de første to ukene i desember.

Koselig med bursdag i desember fordi alle er i så god stemning før jul med lys og julekaker, gløgg og kos :-)
 
Back
Topp