Har litt kriblinger i magen...

Tananka

Glad i forumet
Jeg begynte å jobbe som ped.leder nå til høsten i bhg sammen med ei annen. Vi arbeider kjempe bra sammen og jeg vet hun setter pris på å ikke være alene, hun er assisterende styrer så har derfor mye kontorarbeid. 

Så jeg får jo litt dårlig samvittighet for at jeg skal ut i permisjon.. Men så har vi ei på avdelingen som er kjempe flink, barnevernspedagog. Jeg la en liten plan om at hun kanskje kunne steppe inn for meg når jeg skulle i permisjon, fikk da en bedre magefølelse.. 

MEN, sist uke kom hun og fortalte at hun ventet baby i begynnelsen av juni, akkurat 2 uker før meg....! haha fatter ikke at det går an! Det er jo kjempe koselig da, men der gikk den planen i dass! 

Så nå smågruer jeg meg til å fortelle om graviditeten i morgen... Selv om jeg vet de blir glade men jeg klarere ikke å la være å gå rundt med den der dårlige samvittigheten.... 

Tror det er sånn mange steder, at når en blir gravid, så er det ofte flere i samme slengen. Forrige gang jeg var gravid, var vi 3 stk samtidig + en som ventet på å bli pappa i samme tidsrom. Nå er vi 2 (med kun èn ukes mellomrom på termindato) :) 
For noen år siden var de 5 stk som gikk gravide samtidig. Så ihvertfall på min jobb, har det en tendens til å være flere i slengen. :)

Lykke til med å fortelle det da!! Skjønner godt at du kanskje gruer deg litt.. Men det går nok bra!! :) Du skal ha barn!!! Det er jo bare lykke!! :))

Skjønner godt følelsen din, men tror du kan ta det heelt med ro :) Som du selv sier, så kommer de jo til å bli kjempeglade, dessuten pleier sånt alltid å ordne seg til det beste ;)

Back
Topp