har litt dårlig samvittighet....

Girasol

Forelsket i forumet
måtte ringe sjefen idag tidlig og si at jeg ikke kom på jobb idag. De siste ukene har jeg vært mye plaget med kvalme og oppkast.
Om lørdagene så er vi kun 4 stk på jobb, så får litt dårlig samvittighet ovenfor de andre, men er ikke så mye jeg kan gjøre med det.
Sjefen sa til meg at hun vil jeg skal be legen om en sykemelding, slik at det blir lettere for henne med tanke på vikarer. Skal på min første svangerskapskontroll på tirsdag, så får be om en sykemelding av legen da....

Mange andre her som er sykemeldt pga kvalme o.l. ?

Jepp,er i samme båt. Skikkelig kjipt overfor jobb og kolleger,men vanskelig å gjøre noe med! Så jeg er sykemeldt,håper ting blir bedre snart..! God bedring til deg!!:)

Jeg har vært sykemelt fra jobben i 2-3 uker pga kvalme og andre grunner, og nå er jeg 100 % ute (foreløpig) pga bekkenet/ryggen..
Utrolig kjipt! men vil ikke ta noen sjanser heller..

Du skal ikke ha dårlig samvittighet. Er du syk så er du syk. Håper du har en grei lege som forstår :-) 

Fårstår godt hvordan du har det. Har vore sykmeldt i over 4 uker nå, pga kvalme og oppkast. Satser på at det ikke er så mange veker til det går over. Ønsker deg god bedring.

Greit å vite at det ikke bare er meg som har de tankene... God bedring til alle dere andre også! :)

Sliter med dårlig samvittighet selv. Jobber i barnehage, og dersom en er borte er det vanskelig å få vikar, og da vet jeg at det blir stress for de andre som er igjen.

Har slitt med kvalme i 4 uker nå, vurderer å sykemelde meg, men det er den samvittigheten da..... Men man må jo også tenke litt på seg selv, og ikke minst den lille inn i magen. Skal prøve meg på jobb til uka, så får vi se.

Håper det blir bedre for oss alle snart :)

Back
Topp