Har liksom ikke helt

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
gått opp for meg at jeg er gravid igjen...[&:][8D]

Kan hvertfall ikke tro at magen har blitt så oppblåst nederst (rett over skambeinet)...Kjenner en hard liten klump der...[8|]

Er utrolig teit...Har jo akkurat testet pos omtrent jo...Og jeg har vært på do før jeg har kjent etter, så er ikke urinblæra som presser seg ut...[:-]

Noen andre som har en "klump" der nede? rett over skambeinet???

Har ikkje gått opp for meg heller![8D] men det gjorde det ikkje før eg var mot slutten av forrige svangerskap![:)]

Nei, det har eg ikkje merka noe til klump og oppblåst nei, men er nok helt normalt[:D] Er det ikkje slik at en får fortere mage og slike ting når en har fått barn fra før?

Jeg har ikke det ennå, nei.

Kanskje du har mer enn én der inne? Kanskje det er derfor du vokser så fort?

ORIGINAL: mamma til leah

Har ikkje gått opp for meg heller![8D] men det gjorde det ikkje før eg var mot slutten av forrige svangerskap![:)]

Nei, det har eg ikkje merka noe til klump og oppblåst nei, men er nok helt normalt[:D] Er det ikkje slik at en får fortere mage og slike ting når en har fått barn fra før?

Ble stor ganske fort med snuppa...[8D] Håper det er det tilfelle i alle fall...

ORIGINAL: ~Roskva~

Jeg har ikke det ennå, nei.

Kanskje du har mer enn én der inne? Kanskje det er derfor du vokser så fort?

Håper ikke det[:-] Klarer meg fint med kun en[8D]

Veninna mi so mhar tremin om 3 uker, hun tror at jeg har mer enn en, [:-] Pga jeg fikk symptomene så uuuuutolig tidlig, så hun går å tenker det helt til jeg har bevist det motsatte. Gud jeg gruer meg, Hadde holdt med en ja, Siden jeg er førstegangs fødende...

Hehehe..Det kan jeg skjønne...

Jeg har ikke så veldig mange symptomer å skryte på meg denne gangen...

Er litt kvalm inni mellom, men går som regel over fort...Vet jeg må spise god mat for at jeg ikke skal bli kvalm...

Jeg fikk veldig fort mage da jeg var gravid med Tobias og denne gangen fikk jeg magen enda tidligere. Prøver å holde det hemmelig på jobb til uke 12-13 tenkte jeg, men nå begynner flere å mistenke at jeg er gravid [:)]

ORIGINAL: theani

Jeg fikk veldig fort mage da jeg var gravid med Tobias og denne gangen fikk jeg magen enda tidligere. Prøver å holde det hemmelig på jobb til uke 12-13 tenkte jeg, men nå begynner flere å mistenke at jeg er gravid [:)]

Såpass....Har ikke fått spes med mage ennå jeg, men har en liten henge mage så det kan være årsaken...

Har fått litt mage her også, men det er nok på grunn av jeg at blir litt oppblåst i starten av mine svangerskap.
Kjenner ellers ingenting til noen kul eller klump.

Back
Topp