har lest litt i manifestet

nemi.marselia

Forumet er livet
som denne personen har lagt ut og skremmende å lese, ingen tvil om personen er intlligent iallefall.
ikke alt jeg får med meg siden det står på engelsk og jeg har dyseleksi.

link??

quote fra manifestet "I have managed to stay focused and highly motivated for a duration of more than 9 years now. I feel really happy about my current course. In fact, I have never been happier than I am today and I do not find it problematical hide my true ideological agenda from everyone else"..helt utrolig at det er mulig

http://www.2shared.com/file/M-s-2fBD/2083-AEuropeanDeclarationofInd.html

utrolig at det faktisk ligger ute....
Ganske sikker på at denne tråden kommet til å bli sletta så lenge linken ligger her...
Jeg fant dette allerede i går kveld/natt, pluss en masse han hadde skrevet på div forua og innlegg på Høyreekstreme internett siden... Det er helt forferdelig...

Rekekreke skrev:
utrolig at det faktisk ligger ute....
Ganske sikker på at denne tråden kommet til å bli sletta så lenge linken ligger her...
Jeg fant dette allerede i går kveld/natt, pluss en masse han hadde skrevet på div forua og innlegg på Høyreekstreme internett siden... Det er helt forferdelig...

regner med den blir sletta ja, derfor la ikke jeg ut link.
ikke vanskelig å finne på nett da

Er det riktig at det er "Fjordmann"? Han har jeg hatt mer enn en høne å plukke med på nett oppigjennom... 

*Meya* skrev:

Er det riktig at det er "Fjordmann"? Han har jeg hatt mer enn en høne å plukke med på nett oppigjennom... 

Det er ikke fjordmann, han har nemlig vært aktiv på dokument.no (eller hva nå den siden het) i natt.  Og brukere som kjenner identiteten til Fjordmann avkrefter at dette er Berntsen.     Leste jeg på en eller annen nyhetsside i dag, husker ikke hvilken, da jeg har vært innom utallige nyhetssider i dag.

*Meya* skrev:

Det er ikke fjordmann, han har nemlig vært aktiv på dokument.no (eller hva nå den siden het) i natt.  Og brukere som kjenner identiteten til Fjordmann avkrefter at dette er Berntsen.     Leste jeg på en eller annen nyhetsside i dag, husker ikke hvilken, da jeg har vært innom utallige nyhetssider i dag.

*Meya* skrev:

Nei, det er ikke han...Jeg har blitt sverget til taushet desverre, så jeg kan ikke si noe... Men han var mest aktiv inne på Document.no, en av de som hadde mest kommentarer der inne, det er desverre slettet nå... Men det skal, med litt gode kunskaper om fora i norge være mulig og finne han ennå...

Og jeg har lest litt, og sett filmen, og jeg måtte bokstaveligtalt kaste opp....

Rekekreke skrev:

*Meya* skrev:

Nei, det er ikke han...Jeg har blitt sverget til taushet desverre, så jeg kan ikke si noe... Men han var mest aktiv inne på Document.no, en av de som hadde mest kommentarer der inne, det er desverre slettet nå... Men det skal, med litt gode kunskaper om fora i norge være mulig og finne han ennå...

Og jeg har lest litt, og sett filmen, og jeg måtte bokstaveligtalt kaste opp....

Er du bruker inne på document.no eller?

Tror nok vi har noe spor etter han på Islam.no. 

mammatileijente skrev:

Rekekreke skrev:

*Meya* skrev:

Er du bruker inne på document.no eller?

Nei, så dum er jeg ikke....
Men jeg har en del venner som er bruker inne på en del lumske rare sider...
Som tror at myndighetene forgifter oss gjennom kondensstripene til fly osv... 
Har ristet på hodet av de lenge, men de hadde en del informasjon om akuratt dette i går...
Og dere burde egentlig kose dere som lykkelig uvitene... for dette er grusomme ting...

Vell, det er en goood del skrevet på feks svenske konspirasjonssider, jeg har en "venninne" på FB som er sykt opphengt i disse, og som har lagt mye linker ut. 

Forferdelig lesing:(

quote fra manifestet "I have managed to stay focused and highly motivated for a duration of more than 9 years now. I feel really happy about my current course. In fact, I have never been happier than I am today and I do not find it problematical hide my true ideological agenda from everyone else"..helt utrolig at det er mulig

Helt utrolig hvor kald og utspekulert denne mannen er! Har lest hele siste delen hvor han planlegger og forklarer til minste detalj hvor man får tak i ting og hvordan man lager ting, dekkhistorier om man blir avslørt osv..

Denne mannen var IKKE syk i gjerninsøyeblikket og det er han klar på selv også, han har allerede planlagt hva han skal si under rettsaken osv.. Han understreker også at han IKKE er nazist for de som påstår det, han har og har hatt mange utenlandske venner osv!

Rekekreke skrev:

*Meya* skrev:

Hvor kan jeg se filmen? har lett , men finner den ikke

Jeg har ikke giddet å lese noe enda, men Malika leste litt i det i sta, hun ble helt sjokkert. Som hun sa, at det går ann å virke så inteligent, men samtidig være så stokk tjukk i huet... 

*Meya* skrev:
Jeg har ikke giddet å lese noe enda, men Malika leste litt i det i sta, hun ble helt sjokkert. Som hun sa, at det går ann å virke så inteligent, men samtidig være så stokk tjukk i huet... 

Ja en ting er sikkert, han er IKKE dum! Han har jo jobbet uendelig med den boka og satt seg bra inn i ting, skremmende at det finnes sånne mennesker der ute..han er jo desverre ikke alene..

...sånn litt typisk psykopat... Dupperer alle rundt en til å tro at han har rett... 

Back
Topp