Har LAMBI endret dopapiret sitt???

*Aulile*

Glad i forumet
Jeg kjøpte 4pk på tilbud på Mega i forrige uke... men det papiret er langt i fra så mykt som det vanlige... hva skjer? er jeg blitt "lurt"? Finnes det flere typer lambi, ikke at jeg har sett det før men....

vurderer faktisk å være så gærn at jeg skal sende en klagemail til lambi... kunne jo ha handla samme type dopapir enda billigere i et annet merke liksom....

Hmmm... Jeg leste overskriften og tenkte: Hæææ?? Har du vært hjemme og sett hva slags dopapir Labambie har?? [:-][:-]

HAHAHA!![:D][:D]

Jeg leste "Har LABAMBIE endret dopapiret sitt??"

Og lurte på  hvordan du visste det[8D][8D]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Hmmm... Jeg leste overskriften og tenkte: Hæææ?? Har du vært hjemme og sett hva slags dopapir Labambie har?? [:-][:-]

sign[8D]

hahahahahahahahahahahahahahahha!!!!!!!!

Jeg døøøør!!!!

HAHAHAAHA nei sååå gærn er jeg ikke hohohohoho

ORIGINAL: charlieb

HAHAHA!![:D][:D]

Jeg leste "Har LABAMBIE endret dopapiret sitt??"

Og lurte på  hvordan du visste det[8D][8D]

samme her!![:D][8D][8D]

Trodde jeg og.

Lambi heter det vel, uten e på slutten...

ORIGINAL: snuppis!

Jeg tenkte på det samme jeg også

ORIGINAL: Miss Fat

Trodde jeg og.

Lambi heter det vel, uten e på slutten...

ja det så mer rett ut hehehehe

Aner ikke, men har faktisk lurt på det samme.. Det er liksom ikke så mykt som det var før [>:]

Back
Topp