Har laget underforumet "Våre leker" til dere

En tråd i 'Mars 2016' startet av Forumansvarlig Tamara, 11 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Hei,

Jeg laget ett underforum til dere som heter "Våre leker". Ligger øverst sammen med skjult forum, dagbøker og bilder.
    Tenkte det var greit å ha ett slikt underforum til diverse skravleleker nå som skravlekonkurransen er rett rundt hjørnet ;) ;)

PS. Det vil ta en bitteliten stund før dette underforumet vises i appen

• Liker Liker x 1
  2. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Kult! Tusen takk [emoji1]

3. Petrichor Elsker forumet Marslykke 2016

Jeg får det ikke opp her hos meg :(

4. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Det kom opp igår her hos meg :)

5. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Men her er det leker fra hele forumet? Vil alt alle skriver her telle under alle termingrupper? Det var tungvint fortklart [emoji85] Det er ikke bare leker fra mars2016 her, det er leker fra alle på hele forumet, vil alt alle skriver i dette underforumet havne der og telle for alle?

6. Ikke i bruk Forumet er livet

På deres eget underforum for leker er det kun deres tråder som skal ligge, ikke andres.

7. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Åh ja, jeg får frem en haug med tråder når jeg går inn via appen

Edit; nei, nå ser jeg at det ikke på mars 2016 den ligger, den har dukket opp sammen med forumer jeg følger! Sikkert den som ligger på generelt! Merkelig at den har lagt seg der

Last edited: 16 Mar 2017

Del denne siden