Har laget leker

AttpåSkatt2018

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Julikulene 2020
... til lillebror i dag [emoji846]

903ebbfea201caab1e6da162475c5af1.jpg

:love7

Oi, så fine!! Har du laget de kulene selv også? Eller er det ting man kan kjøpe og sette sammen selv? Kunne tenke meg å gjøre noe lignende isåfall, men jeg kan ikke hekle, så det må være enkelt [emoji23]

... til lillebror i dag [emoji846]

903ebbfea201caab1e6da162475c5af1.jpg

Sniker fra januar. Har akkurat fått en del ting i posten i dag for å lage lenker, ikke prøvd før. Lurte på hvordan du fester trådene i endene? Ser mange steder sier at man kan smelte de sammen, men det går jo bare der man starter....

Sniker fra januar. Har akkurat fått en del ting i posten i dag for å lage lenker, ikke prøvd før. Lurte på hvordan du fester trådene i endene? Ser mange steder sier at man kan smelte de sammen, men det går jo bare der man starter....

Knyter og limer med giftfritt lim[emoji846] og trer tråenden (som er ganske lang) gjennom perlene igjen. Gjør det samme i begge ender

Oi, så fine!! Har du laget de kulene selv også? Eller er det ting man kan kjøpe og sette sammen selv? Kunne tenke meg å gjøre noe lignende isåfall, men jeg kan ikke hekle, så det må være enkelt [emoji23]

Hadde tenkt å hekle selv, men gadd ikke allikevel....[emoji85] alt er kjøpt på eBay

De var kjempe fine!

Back
Topp