M *MissMe* Gift med forumet 21 Nov 2010 #1 Og tint en svinestek.. Mon tro om jeg har noe tilbehør? Burde kanskje invitere noen på middag da??[8D] Får vel sende en melding og høre om noen vil ha middag og kake... Hva dårlig planlagt??? husmora er ihvertfall sånn delvis tilbake!!![8D][:D]
Og tint en svinestek.. Mon tro om jeg har noe tilbehør? Burde kanskje invitere noen på middag da??[8D] Får vel sende en melding og høre om noen vil ha middag og kake... Hva dårlig planlagt??? husmora er ihvertfall sånn delvis tilbake!!![8D][:D]
M *MissMe* Gift med forumet 21 Nov 2010 #4 Steiken står i ovnen, kaka på kjølen og potetene koker...[;)] Nå blir det middag!! Men jeg mangla surkål, gulrøtter, brokkoli og fløte til sausen...[&:][8D] Jaja...
Steiken står i ovnen, kaka på kjølen og potetene koker...[;)] Nå blir det middag!! Men jeg mangla surkål, gulrøtter, brokkoli og fløte til sausen...[&:][8D] Jaja...
Tjukkaaa Forumet er livet 21 Nov 2010 #5 Hihihih - husmoren tror jeg aldri ble borte heller[8D] kanskje redusert produktivitete over en kortere periode[8D]
Hihihih - husmoren tror jeg aldri ble borte heller[8D] kanskje redusert produktivitete over en kortere periode[8D]
T tosmågull* Glad i forumet 22 Nov 2010 #6 hehe.. har aldri laget steik... er ikke så glad i norsk husmannskost[8|] men du er flink husmor! [;)]
hehe.. har aldri laget steik... er ikke så glad i norsk husmannskost[8|] men du er flink husmor! [;)]
Bebibooms Gift med forumet 22 Nov 2010 #7 hehe, er en familie på husnes som liker mat... og godt selskap...[:D]