Har laga (ikke baka) .... *bilde*

Tirnanog

Elsker forumet
Da var jeg ferdig med siste "touch" på konfirmasjonsgava! Har snekkra sammens en liten boks til å ha flybillettene oppi! [:)]
Tegna malen på boksa selv, printa ut undergrunnskartet på glattsida av bølgepappen, klipp, lim, og vips! Tadaaa! [:D]
"Låsen" er en liten strikk og en stålperle holder strikket / lokket på plass.

Og til dere som har meg på Facebook: IKKE kommenter noe om gava der, mmmmkay? Da er overraskelsen litt ødelagt [;)]

Du e bare så flink!
Imponert.

Blir nok ei fornøyd jente den dagen[:)]

Så fin den er[:)]
Du er bare såå flink og kreativ[:D]

Så flink du er da[:D]

Herlighet så kreativ du er!! [:D][:D]

Er kjempespent på reaksjonen hennes [:D]

Dette ble virkelig nydelig![:D]
Hun kommer til å bli storfornøyd! [:)]

Utrolig kult!!
Du er kreativ og flink asså![:)]

ORIGINAL: tigerbebis

Herlighet så kreativ du er!! [:D][:D]

Er kjempespent på reaksjonen hennes [:D]

Har en liten plan om å få noen til å filme *i all hemmelighet* når jeg gir henne gaven! Blir ikke så "tilgjordt" dersom hun ikke vet noen filmer. Har et lite HD kamera som passer fint inni ei lita hånd, så det skal bli spennende å se reaksjonen hennes ja!!! [:D][:D][:D]

du er kjempe flink..tenker hun blir glad for gaven,,

Kjempestilig!!! [:)][:)][:)]

Og det passer jo bare superbra med en tur til London når man akkurat har fått "konfepenger" hehe! Tenker det blir SHOPPING på den jenta der ja[:)]

ORIGINAL: venter09 med en sønn

Utrolig flink du har vært =)
Jeg hadde nok blitt utrolig glad for den gaven....

ORIGINAL: *Mammacili*

WOOOW!!! Så utrolig bra laget, og FOR en fantastisk flott gave og få[:D][:D][:D][:D]

[:D]

ORIGINAL: Baby september 09

Kjempestilig!!! [:)][:)][:)]

Og det passer jo bare superbra med en tur til London når man akkurat har fått "konfepenger" hehe! Tenker det blir SHOPPING på den jenta der ja[:)]

Hehe, hun har hele tiden sagt at hun kommer og besøker meg i sommer og skal shoppe "for alle penga" men hun har ikke den fjerneste anelse om at den sommeren kommer litt tidligere enn hun har planlagt! Så det spørs om hun ikke får mersmak på London og kommer i sommer også! [:D]

Du er skikkelig kreativ, og hun kommer til å bli såååå glad!

wow.. må si at du overgikk deg selv der. For en fantastisk fantasi du har!! Det er jo den gaven da!!! :D :D jeg hadde i alle fall blitt utrolig glad :D

Fantastisk!

Men? Hvordan klarte du å printe ut på bølgepapp? Har du en superprinter eller no'?

ORIGINAL: Admiral von Sylvia

Fantastisk!

Men? Hvordan klarte du å printe ut på bølgepapp? Har du en superprinter eller no'?

Jepp, jeg har en superprinter [:D]

Jeg har en Super Size A3 Epson Stylus 1290s og kan ikke leve foruten den! Den printer på så godt som alt! Bølgepappet var litt tungt å svelge for den, men jeg visste det kom til å gå bra siden jeg har kjørt gjennom stive pappark også. kjøpte noen A3 lerrett for noe siden og printa ut et digitalt print av noen akrylbilder jeg hadde mala for noen år siden (den seren med 3 i (tror du så den...?)) og resultatet ble veldig bra!

Så ja, det er nok en superprinter (inkjet forresten).

Back
Topp