Har kvalmen gitt seg?

M

Moderator Marte

Guest
No er dokker i dei vekane der kvalmen pleier å gi seg :D
Dokker som har vore veldig kvalme, har det gått over no?
Er det nokon her inne som endå er kvalme?
 
14+5 og oppkast daglig. Hadde det ca 5mnd med de to jeg har, så er forberedt på å ha det litt lengre.
 
Det verste ga seg i uke 12, heldigvis! Men er fortsatt småkvalm og veldig svimmel.
 
Da jeg bikket inn i uke 13 ble kvalmen enda mer fremtredende så.... ehhh nei har ikke gitt seg
 
Den verste kvalmen gå seg rundt uke 11-12, så har ikke oppkast daglig lenger. Litt små kvalm innimellom, spesielt på morgenen.
 
Da jeg bikket inn i uke 13 ble kvalmen enda mer fremtredende så.... ehhh nei har ikke gitt seg
Samme her... jeg var nesten helt god mellom uke 9 og 11, uke 12 ble litt verre og er nå kommet til 13 og kaster opp hver dag igjen ...
Sist varte det ca til uke 17 , men hadde jo håpet på litt kortere denne gang... huff.
 
Den er tilbake her :( Fra og med igår (16+5) men har også mange symptomer på uvi, så har startet med tranebær
 
13+3 og fortsatt kvalme her.. Ikke så ille som før, men fortsatt ille på kvelden.
 
16+2, og fortsatt plaget med kvalme :depressed: di 2 siste ukene har jeg også plutselig begynt å bli så kvalm at jeg spyr :yuck:
 
Den er der fortsatt,. Men i en mildere form. Når som helst på døgnet :grumpy:
18+1 i dag.
 
Kvalmen slapp litt i uke 12, men konstant kvalm og blir ille på kvelden. 13+ 4 i dag.
 
Kvalmen slapp i uke 13. Så det er lettere å spise/lage mat nå, flere ting jeg kan se på/lukte uten å bli kvalm. Men blir veldig dårlig om jeg ikke spiser ofte nok, da kommer uggenheten tilbake. Spise for fort gjør det også ille, men føler det er litt mer under kontroll nå, og det kommer ikke kvalme bare av å se på/tenke på visse matretter enda.
 
Tror kvalmen forrige uke var ett resultat av en urinveisinfeksjon. Noen dager med tranebærjuice så var symptomene på den borte, og da var kvalmen også borte igjen
 
Jeg var kvalm fram til uke 13, så ett lite opphold også kom den tilbake nå i uke 17+2...
 
No er dokker i dei vekane der kvalmen pleier å gi seg :D
Dokker som har vore veldig kvalme, har det gått over no?
Er det nokon her inne som endå er kvalme?
Kvalmen er ikke særlig tilstede. Litt uggen på morgenen kanskje.
 
Back
Topp