Har kvalmen gitt seg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
For de av dere som var kvalme..har den gitt seg?

eller er det noen som faktisk har fått det nå, noen får jo ut i svangerskapet også. ;)

Ja heldigvis! Måtte ta ingefærkapsler mot kvalmen, hjalp heldigvis :) kan bli litt dårlig og brekke meg av lukter enda da :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Den har heldigvis gitt seg! Men det hender at jeg plutselig bare må kaste opp. Særlig hvis jeg går for lenge uten å spise.

28.12.14 <3

Den er faktisk litt til og fra, men ikke nevneverdig plagsom *bank i bordet*

Nei...har vært bittelitt bedre en stund, men nå har det økt på igjen.

Heldigvis. :) Kjenner den av og til hvis jeg går lenge uten mat, men ellers ikke problemer med kvalme lengre. :) Så har vært heldig der!

Ja, heldigvis. Ga seg akkurat i tide til bilferien i Danmark.

Nei. Er fortsatt kvalm og kaster opp en del. Var sånn med forrige og

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg har slutta å kaste opp, men kan fortsatt bli litt kvalm. Men dette Jon fort reguleres med litt mat eller drikke. Kjenner jeg har mer energi også

Sent from my iPhone using BV Forum

Den er helt borte så sant jeg får sove gjevt og godt om natten. Men har jeg sove lite eller dårlig kan jeg fort være kvalm neste dag.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Heldigvis borte, men kan bli uggen enda av å gå lenge uten mat :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke vært kvalm, men kastet opp derimot..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Graviditetskvalmen har gitt seg, men jeg er kvalm for det, for nå sliter jeg med halsbrann som gjør meg kvalm om kvelden, særlig når jeg legger meg ned. Og i dag morges kastet jeg opp, så jeg sliter fortsatt med brekninger.

Med forrige kastet jeg opp flere ganger om dagen til litt før halvveis ut i svangerskapet (husker ikke nøyaktig) men kastet opp av og til resten av svangerskapet også. Nå bedret kvalmen seg betraktelig mellom uke 18-20. Og etter det har jeg bare hatt noen få tilfeller med morgen-brekninger, og oppkast hvis jeg har gått for lenge uten mat og særlig hvis jeg da har spist noe søtt :-) Men den konstante kvalmen er helt borte, og det er herlig!

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp