Har kvalmen begynt å gi seg litt?

Kobberfruen

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Jeg er 10+1, og merket i går en liten endring i kvalmen som var deilig. Nå kan jeg ordne meg ferdig på badet om morgenen uten å bli superkvalm! :yuck:
Jeg er vant til kvalme fordi jeg har refluks, og har nok tålt den ganske bra, men morgenen har vært slitsom. Deilig at det har gitt seg. Hurra for alle milepæler:cool05.
 
Her har kvalmen og oppkast har Ikke gitt seg :(

Hjemme idag igjen, hvertfall frem til lunsj.. Men det gir meg håp at din kvalme begynner å slippe taket, da jeg bare er 8+2 enda!

Jeg tror Afipran funker på meg, for kaster bare opp 3-4 ganger per dag nå, og har ofte 2-3 runder ekstra ila arbeidsdagen hvis ikke jeg tar kvalmestillende! Så hurra for noe som gjør hverdagen litt enklere :)
 
Syns den har blitt litt bedre denne uken (8+2). Spent på om det varer. Har også blitt veldig rutinert på å ha noe mat tilgjengelig hele tiden, for rekker jeg å bli sulten er kvalmen på plass med en gang :dead:
 
Bedre denne uken! Ikke kvalm når jeg går lenger, eller når jeg blir veldig sulten. Kommer egentlig bare litt om kvelden nå :D
 
7+2 og kaster bare opp 3-4 ganger pr dag :happy:
Enorm forbedring fra å ikke klare å holde noe nede :happy:
 
Jeg er 9+5 og har merka en gradvis endring de siste tre dagene. I dag føler jeg meg på en måte frisk igjen, etter ukesvis med sykdom.
 
Godt å høre at flere er bedre. Masse medfølelse til dere som kaster opp og fortsatt er veldig kvalme:happy:
 
Er i uke 10 og er fremdeles gørkvalm på ettermiddagene. Har aldri opplevd morgenkvalme. Fra klokken 15 og ut kvelden er jeg helt gåen. Tungt iom at jeg jobber turnus:confused: håper det gir seg snart! Men om ikke dette svangerskapet fraviker så veldig fra de andre jeg har hatt, så er kvalmen over om 2-4 uker ca. Jeg ser frem til det:happy:
 
Jeg er 9+5 og har merka en gradvis endring de siste tre dagene. I dag føler jeg meg på en måte frisk igjen, etter ukesvis med sykdom.

Samme her. De siste to dagene har jeg følt meg generelt bedre. Jeg kom meg til og med på trening i går! 9+2 i dag.

Med det sagt så tok kveldskvalmen seg til nye høyder for bare to dager siden, da :p
 
Jeg er 7+3 og kvalmen har begynt å gi seg! Det er byttet ut med ryggsmerter isteden :confused:
 
Her har jeg vært ikke kvalmen i det heletatt, frem til for er par dager siden:depressed: 8+6...Helt grusomt..Tror jeg jinxa det, da jeg har gått runst å sagt at det er så herlig å ikke være kvalm denne gangen....:cool:
 
Tror jaggu jeg er litt mindre kvalm. Men småspiser hele tiden fordi jeg er uggen og småkvalm hele tiden. Håper det blir enda bedre snart. Uke 10 nå.
 
Back
Topp