Har kroppen endret seg alt?

LaToya

Blir kjent med forumet
Hos meg så har kroppen endret seg veldig faktisk, magen har blitt veldig oppblåst og puppene har blitt veldig store! Gått fra bh-str 80A til 85C på veldig kort tid nå! :) litt morro, Hihi!

Men ikke fult så kult at magen er så oppblåst for min mor og bestemor spurte meg her om dagen om jeg ikke var gravid og tok meg på magen! Begge var sjokkert over hvor tjukk jeg hadde blitt! Hahaha :P
Lille meg ble selvsagt sprut rød i trynet og blodnektet, sa bare at jeg hadde spist mye junk for tiden :P haha!

Huff, gikk opp 8kg på en uke rett etter jeg fant ut om graviditeten, kan det være vann tro? For takler ikke lukta av junk så har faktisk ikke spist noe dårligere, faktisk sunnere :P

Flere som har opplevd dette? :)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Å gå opp 8 kilo på en uke er veldig mye, jeg ville tatt det opp med En lege.

Om du har så mye vann i kroppen så bør det være enkelt å se og kjenne det.

min bh er blitt forliten bruker 70d:P

Oi, 8 kg var mye så tidlig.. Jeg har gått ned 1 kg....

Litt oppblåst, og større pupper men ellers ingen forandringer :)
Har endelig fått kløft igjen :p

Nja, blitt litt rundere i kantene, men ikke gått opp noe. Så det regner jeg sterkt med at kun skyldes at jeg ikke har vært på trening på en stund :b (CoreBar kl 09 idag!!) Litt ømme pupper, men syns ikke de har blitt større enda, ot det går heeelt fint; jeg er 75F.. :)

Nja, jeg har ikke gått opp noen ting enda, men det føles slik! Enda jeg omtrent ikke spiser noe særlig om dagen :p Ganske så oppblåst. Puppene mine har vokst litt og begynner å føles litt tunge på en måte. Bortsett fra det er alt som det pleier å være, tror jeg :)

Apper <3

8 kg på en uke ville jeg tatt opp med legen ja :) Jeg føler ingenting. Litt ømme pupper,støle liksom. ellers ingenting. Eller oppe på natta og tisser da,eller nada:p tror faktisk jeg har gått ned,ser slik ut. Gjøkke noe det,hadde litt ekstra jeg så:) det rare er at med begge jentene var jeg sykt kvalm,hata kaffe,oppblåst trøtt og gråt for alt. Nå ingenting. tidlig enda men på dette tidspunktet var jeg grønn med begge jentene,mon tro om jeg får gutt :D hadde vært gøy:) men bare barnet er velskapt så spiller det ingen rolle:)) bare bra jeg slipp for mye symptomer,lettere holde det hemmelig da:)

Føler jeg har lagt på meg, men har ikke veid meg så vet ikke. Får på meg de samme BHene, selv om brystene svulmer litt mer.

8 kg på en uke ville jeg tatt opp med legen ja :) Jeg føler ingenting. Litt ømme pupper,støle liksom. ellers ingenting. Eller oppe på natta og tisser da,eller nada:p tror faktisk jeg har gått ned,ser slik ut. Gjøkke noe det,hadde litt ekstra jeg så:) det rare er at med begge jentene var jeg sykt kvalm,hata kaffe,oppblåst trøtt og gråt for alt. Nå ingenting. tidlig enda men på dette tidspunktet var jeg grønn med begge jentene,mon tro om jeg får gutt :D hadde vært gøy:) men bare barnet er velskapt så spiller det ingen rolle:)) bare bra jeg slipp for mye symptomer,lettere holde det hemmelig da:)

Hmm kanskje noe som burde sjekkes opp ja, hvertfall når det ikke er andre som opplever det samme! :P Gud nå ble jeg litt nervøs, trudde at det kunne være normalt jeg da, ettersom at det skjedde med meg første gang jeg var gravid også, men da hadde jeg en SA også ble jeg "tynn" igjen like etterpå..
Får undersøke dette opp :)

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

går nok helt sikkert bra:))) masse lykke til:)

Back
Topp