Har komt hjem

Nøsste

Gift med forumet
fra Sverige i dag. Har ikke vært så lenge borte,men det er godt bare og få lofte seg litt. Så det var herligt!!Kost oss masse. Ligget på fine hoteller med god mat osv[:D].....Så fikk jeg jo handlet meg en del SNOP i Sverige da. Skulle vell ikke gjort pga "linjene" mine. Men....men, jeg får vær fornufftig[:D]hehe.
Jeg bruker sånn Progestan tbl. Jeg føler meg så sinnsykt oppblåst av di,andre som gjør/gjort  det???
 Men sånn ellers det var en herlig liten "harry" tur til Sverige!!!!

Fint å høre at du har kost deg i Sverige, hm...det er sjekt med disse Harryturene, det er jo mye som er billigere over der, bl.a. hm...barnevogner og sikkert baby klær også. Krysser fingrene for at det kan bli slike Harryturer for deg også. [:)]

Ja jeg tenkte på det når jeg gikk forbi den store babybutikken. MEn jeg gikk ikke inn. Om jeg hadde hatt lyst,for se om vi tar en tur senere visst jeg får posivtiv test!

Nå husker jeg ikke helt hvor du bor i farta, men dersom du kjører over Svinesund, hvor er den babybutikken da? For du er ra Østfold eller husker jeg feil.

Det er den retningen jeg tar dersom jeg ikke tar ferge til Strømstad da.

Hørtes ut som en deilig tur Nøsste! [:D] Snop er dessverre veldig veldig godt.. hehe [;)]

Jeg er fra Rogaland.....Men vi tiok ner til Svinesund sentrume  der. Stod Notoden og svinesund på ett skillt. Så var det rundt der med alle godte butikkene osv. Er ikke så god til å forklare meg[:D] Vi kom med fergen fra Sandefjord. Men har du peiling på den progestan tabl. Kan en bli oppblåst av dem?

Jeg bruker progestan, og har vært MYE oppblåst. Ene dagen var skikkelig ille, så ute osm jeg var 6 mnd på vei [&:] Men det går over igjen da [;)] Ikke så ille nå. Bare bittelitt oppblåst.

ok....jeg her følt meg ganske oppblåst den siste tiden. Ikke den nedre del av megen,men øvre delen av den[:D] visst du forstår hvordan jeg mener!!

Back
Topp