Har kommt halvveis!

hissigproppen

Gift med forumet
I dag er jeg 20 uker, og jeg syns det har gått så sinnsykt fort!!

Har nesten ikke forberedt noen ting, føler jeg har kjøpt veldig lite, og er nesten ikke klar...

Håper det går like fort til fødsel, men likevel ikke... Føler jeg ikke kommer til å rekke noen ting, hehe.

God tid igjen for baby utstyret:-) Snart kommer jo Jul o, ikke en dum annledning til å ønske seg noe til den nye familie medlemmen;-)

Gratulerer med halvveis!!

Er også halvveis i dag, og vi har ikke handlet noe. :-) Har fått vippestol etter nevøen min, og ett stellebord av ei venninne. Så har svigermor sagt at hun skal kjøpe vogn, så den skal bestilles neste helg. Resten stresser vi ikke med :)

Gratulerer med halvveis. Jeg er selv 21 uker på vei og synes egentlig tiden går ganske tregt. Gleder meg såå til å så gutten vår!! Har sett alle episodene av jordmødrene på nrk.no i helga , greit å få tiden til å gå De eneste innkjøpene er litt klær. Kommer til å bli enda mer utålmodig hvis de andre tingene blir kjøpt for tidlig tror jeg. Når er det vanlig å begynne å kjøpe inn vogn o.l da? Tenker at jeg vil ha den klar til jul. TERMIN 5.FEB :)

Gratulerer med å ha kommet halveis :)
Jeg er også halveis idag. og synes det har gått kjempe fort tross at jeg har vært veldig dårlig.
 Eneste jeg har kjøpt er litt klær. Men arver seng å vugge etter lillebroren min. å stellebord ville svigermor kjøpe :) Vogn å bilstol skal vi begynne å se litt etter framover :)

Back
Topp