Har kommet meg til legen:)

forvirretmor

Gift med forumet
Og jeg har influensa med lungebetennelse. Har fått en hestekur av antibiotika og cosylan.
Det er den lengste og mest grusomme byturen jeg noen gang har tatt.40 i feber og kjempet for harde livet for å ikke spy over alt. Brukte en halv evighet på komme meg til taxien[&o] Da jeg omsider kom inn døra hjemme kasta jeg opp før jeg rakk å ta av meg jakka[:'(] Det er ikke ofte jeg er så dårlig altså... Håper bare antibiotikaen får bli i magen og ikke kommer opp igjen[&:]

Takk får hjelp i natt snupper:)

God bedring!! *klem*

Masse god bedring..
Sambo var oxo til legen idag, å var infulensa på han oxo..

Han er helt utslått her..

Uff ja,jeg føler visst med han! Brutale greier[&o] God bedring til mannen din også[:)]

ORIGINAL: 999

God bedring!! *klem*

Tusen takk[:)]

Masse god bedring [;)]
Bare huske å drikke biola eller no sånt,så ikke magen slår krøll når du spiser antibiotika [:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Uff ja,jeg føler visst med han! Brutale greier[&o] God bedring til mannen din også[:)]

Takk takk..
Har på følelsen at dette blir en lang uke med en syk mann som er sm ut uka + Noah som oxo fortsatt er slått ut av feber..
Han var så sliten her nå at han har sovnet bak rompa mi[&:][8D]

eller var det den lydløse jeg slapp som slo han ut [8D]

Føler litt på kroppen at det er noe på vei hos meg oxo,men håper jeg tar feil..

ORIGINAL: *Musti*

Masse god bedring [;)]
Bare huske å drikke biola eller no sånt,så ikke magen slår krøll når du spiser antibiotika [:)]

Ja legen ga meg beskjed om å gjøre akkurat det:) Krysser fingrene for at det går bra:)

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: forvirretmor

Takk takk..
Har på følelsen at dette blir en lang uke med en syk mann som er sm ut uka + Noah som oxo fortsatt er slått ut av feber..
Han var så sliten her nå at han har sovnet bak rompa mi[&:][8D]

eller var det den lydløse jeg slapp som slo han ut [8D]

Føler litt på kroppen at det er noe på vei hos meg oxo,men håper jeg tar feil..

Ja her var både jeg og min yngste (16 måneder ) syk i helgen,men han er noe bedre nå:) Er litt vrient å få tatt seg av unger når man ersyk,men det er ikke så mange veier utenom:)

Får håpe at OM du blir syk så blir det etter at mannen din er frisk så du kan få litt pleie:)

Back
Topp