har knekt av en bit av tanna

Babyx7

Forumet er livet
Blir helt nødt til og til tannlegen rett over påske[:(] Og jeg som haaaater tannlege [:)] Har ikke vært hos tannlegn på over 3 år, men nå slipper jeg ikke unna [:(] Kommer sikkert til og bli grisedyrt [:(][:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Shaanett

Ja,hoff.. tannleger er dyr.. Skal krysse fingrene for deg at det går bra og at det ikke blir så dyrt[:D][:D]

Ja,hoff.. tannleger er dyr.. Skal krysse fingrene for deg at det går bra og at det ikke blir så dyrt[:D][:D]

har i å jort med venstre framtann! datt i en bekk da i gikk på speideren knakk en stor bit på sia!

om d e t trøst e d ikje vont å få på ny del[:D][:D]

lykke t, håpe d ikje bli så dyrt![:D]

uff det er helt forferdelig å gå til tannlegen, men det går ok fint skal du se, ikke noe vondt å bygge opp en tann igjen, har gjort det mange ganger, har knekt fortannen min og den har blitt knekt oppigjen mangen ganger så det er ingenting å være redd for.

ORIGINAL: Ferraribabe

uff det er helt forferdelig å gå til tannlegen, men det går ok fint skal du se, ikke noe vondt å bygge opp en tann igjen, har gjort det mange ganger, har knekt fortannen min og den har blitt knekt oppigjen mangen ganger så det er ingenting å være redd for.

må nok fikse noen hull samtidig og da vil jeg har bedøvelse. Men tenker mest på at det koster så sinnsykt mye [:(] rundt 4000-5000kr[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Ja det er veldig mye penger, men tenk på at du ikke fikser alt på en gang..Du kan få timer sånn at du tar noe hver måned feks. Det går fint.

ORIGINAL: siric

Ja det er veldig mye penger, men tenk på at du ikke fikser alt på en gang..Du kan få timer sånn at du tar noe hver måned feks. Det går fint.

Vil ikke det bli dyrere da? Er ikke glad i å gå til tannlege, så føler kanskje at det er bedre og få gjort alt på en gang [:)]

Vet du om man kan få med seg giro hos tannlegen, eller må man betale med kort/kontant når man er der?

ORIGINAL: nina

Vil ikke det bli dyrere da? Er ikke glad i å gå til tannlege, så føler kanskje at det er bedre og få gjort alt på en gang [:)]

Vet du om man kan få med seg giro hos tannlegen, eller må man betale med kort/kontant når man er der?

Neida det blir ikke dyrere...og jada du kan få giro..hvis du velger å ta alt på en gang så kan du noen plasser dele opp giroen ( hos eivind kan du det [:D]) de er ganske greie også ser du..hehe

ORIGINAL: nina

Neida det blir ikke dyrere...og jada du kan få giro..hvis du velger å ta alt på en gang så kan du noen plasser dele opp giroen ( hos eivind kan du det [:D]) de er ganske greie også ser du..hehe

hvor holder han til, og hvor fort har han ledig time vet du det?

Må sjekke litt rundt omkring hos tannlegene tror jeg. Har ikke peiling på hva det koster hos de ulike tannlegene, og vil jo helst finne den som er billigst [:)] Har ikke betalt hos tannlegen noengang. Har ikke vært siden jeg fikk det gratis [:)]

Ja kan være lurt og sjekke rundt..han jobber privat i havnegata tors og fred. ( tlf37021303[:)]) ellers jobber han offentlig på havblik de andre dagene men der er det litt vanskelig å få time nå.. Privat kan du nok få time rett etter påske

Ja kan være lurt og sjekke rundt..han jobber privat i havnegata tors og fred. ( tlf37021303[:)]) ellers jobber han offentlig på havblik de andre dagene men der er det litt vanskelig å få time nå.. Privat kan du nok få time rett etter påske

er det forskjell i pris på der han jobber privat og offentlig?

ja litt er det...Det er litt billigere offentlig men ikke så veldig mye

Back
Topp