Har knøttet fått navn?:)

Linenni

Flørter med forumet
Vi har bestemt oss for navn:) Har hatt jentenavn klart nesten siden jeg testa positivt;p Har vært helt sikker på å få jente hele tiden, så hadde blitt veldig overraska om jordmora hadde sagt at vi venter gutt på ul:p

Vår lille prinsesse får nok navnet Lilje Martine, gjenstår bare å se om det passer når vi endelig skal få hilse på henne i mai..:)

Flere som vil dele navnet?:)

Vi står mellom noen navn her gitt. Fant noen fine her om dagen, men jeg har ett som er favoritt. Må bare få med mannen min på det

Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir Adele <3

Vi vet ikke hva vi får, men har begge navn klare :) vi ble tidlig enig, men vi venter til etter fødsel med å dele det videre.
Vi har et guttenavn i reserve om det ikke passer. Men jentenavn har vi bare ett begge liker.

Aner ikke hva lillebror skal hete! Synes guttenavn er så vanskelig! :-)
Kom gjerne med forslag :-)

Klarte ikke å holde oss, så i jula har det røst med navneerklæringer :) Pappa ble stolt da vi annonserte navnet på vår lille gutt. Mellomnavnet er et familienavn som alle førstefødte gutter har, men det blir ikke brukt til hverdags.

Vi står foreløpig mellom 2 navn, men ingenting er bestemt før vi ser henne :)

♧ Sendt fra app'en ♧

Her kommer lille Malin :-)

Vi har både gutte- og jentenavn klart, i og med at vi ikke vet hvilke kjønn den lille har ennå :) Det skal holdes hemmelig helt til fødselen.

Nei har ikke peiling på guttenavn, forslag trengst! ;)

Vi hadde tenkt ut Storm om det ble gutt, syns det er så fint:) Har blitt mer og mer glad i naturnavn, men er ikke alle som faller i smak hos barnefaren;) Foruten Storm syns jeg Leo, Leon og Timian er kjempefine navn!:)

Back
Topp